Тендер на надання послуг з постачання ліцензійного програмного забезпечення (ManageEngine та VMware)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirjob tender_ntylth(7)
Тендер на надання послуг з постачання ліцензійного програмного забезпечення (ManageEngine та VMware)

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з постачання ліцензійного програмного забезпечення від ManageEngine та VMware для Верховної Ради України (ВРУ) в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір підрядників для надання послуг з постачання ліцензійного програмного забезпечення від ManageEngine та VMware для Верховної Ради України протягом листопада — грудня 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ:  обрані підрядники надаватимуть послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення за наступною технічною специфікацією:

  1. Програмна продукція ManageEngine SharePoint manager Plus Professional Edition- Subscription Model, Annual subscription fee for 1 Farm / M365 Tenant (68104.31S) – 3 шт.
  2. Програмна продукція VMware Cloud Foundation 5 – 3-Year Prepaid Commit – Per Core (VCF-TD-TL-3P-C), з розширенням Vmware vDefend firewall (ANS-VMW-FW-B) (bundle)- 712 шт.
  3. Програмна продукція Support/Subscription VMware Horizon 8 Enterprise Add-on: 10 Pack (CCU) на 3 роки. (Не включає vSphere, vCenter і vSAN (HZ8-ENC-A10-3Y-TLSS-C)) – 30 шт.

Детальний опис програмного забезпечення тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; портфоліо/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 8 листопада 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_ліцензії для ВРУ_4».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ОСНОВНОГО ДОНОРА

ГО «Інтерньюз-Україна» звертає увагу учасників тендеру на те, що оскільки послуги надаватимуться в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), підрядник повинен дотримуватися вимог основного донора (USAID), що будуть викладені у додатку до договору укладеного із переможцем тендеру. Зазначені вимоги доступні для ознайомлення за посиланням.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Юрія Хорунжого за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук