Тендер із надання послуг забезпечення учасників каво-перервами під час тренінгів у Київській області

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


tender_ntylth1
Тендер із надання послуг забезпечення учасників каво-перервами під час тренінгів у Київській області

Громадська організація «Професіонали майбутнього» в рамках проєкту “Життєздатність +: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та осіб, які постраждали від конфлікту” за підтримки Міжнародної організації з Міграції (Угода № UA10-2024-IP45.1), запрошує до участі в тендері на закупівлю послуг забезпечення учасників каво-перервами під час тренінгів у Київській області. 

Термін подання тендерних пропозицій: до 3 липня 2025, 23:59

Предмет закупівлі – забезпечення учасників каво-перервами під час тренінгів у Київській області:

  • Планується проведення 20 заходів із орієнтовною кількістю до 20 учасників на кожен захід (загалом 350 учасників).
  • На кожен захід необхідно забезпечити одну каво-перерву.
  • Одна каво-перерва має включати:
    гарячі напої для кожного учасника (кава, чай, молоко);
    легкі перекуси (як солодкі, так і солоні).
  • Локації проведення заходів:
    15 заходів відбудуться у місті Біла Церква;
    1 захід — у місті Тетіїв.
    Транспортні витрати повинні бути включені до загальної суми пропозиції.
  • Окремо чотири заходи заплановано в онлайн-форматі. У цьому випадку каво-перерви мають бути передбачені у вигляді індивідуальних продуктових наборів, які будуть включені до пакета учасника (наприклад: дріпи, чай, батончики, інше). Набори необхідно доставити в офіс організаторів у місті Київ для подальшого формування та розповсюдження пакетів серед учасників. Продукти для онлайн-кава-пауз повинні мати тривалий термін придатності — не менше 90 календарних днів від дати поставки — для забезпечення можливості їх зберігання та використання протягом усього періоду реалізації заходів.

  • Формат та місце проведення окремих заходів можуть змінюватися. У зв’язку з цим просимо надати розбивку вартості послуг окремо для кожного формату та кожної локації. 
  • Договір може передбачати передоплату. Фінальна оплата здійснюється за фактично надані послуги відповідно до підписаних актів виконаних робіт.

Період надання послуг з моменту підписання договору і до 31.12.2025.

Закупівлі в межах проєкту здійснюються без ПДВ.

Обов’язкові вимоги до пропозиції:

  1. До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для надання послуг.
  2. До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  3. Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали до повного завершення надання послуг
  4. Учасник тендеру надає організатору наступні документи: 
  • реєстраційні документи (копія документу, що підтверджує державну реєстрацію та копія документу, що підтверджує податковий статус);
  • документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо);
  • комерційна пропозиція та/або рахунок має бути підписана та завірена печаткою у разі наявності.

Критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення.
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора.
  4. Попередній досвід.
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг.

Тендерні процедури:

За додатковою інформацією зацікавлені особи можуть звертатися за електронною поштою [email protected] до 1 липня 2025 року, 18:00.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 3 липня 2025, розгляду не підлягатимуть.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником до 3 липня 2025, 23:59, на електронну адресу [email protected] та [email protected] з зазначенням у темі «Відкритий тендер № 3/25_ (_______ назва учасника)»

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 3 липня 2025 року розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Додаткові застереження:

  1. Учасник тендеру приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  2. Учасник тендеру надсилаючи документи для участі за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Тендерне оголошення українською
Зразок тендерної пропозиції.


Останні публікації цього розділу:

Тендерна закупівля продуктів харчування

Тендер на закупівлю з надання комплексу логістичних послуг у межах проєкту «ВІСТА ЗБРУЧА. Спадщина старого кордону» (ПРОДОВЖЕНО)

Оголошення про проведення конкурсу на закупівлю послуг повного страхового покриття для двох вантажних автомобілів

Тендер на закупівлю послуги з організації заходу - Молодіжного обміну

Тендер на послуги з організації та проведення дводенного пітчдею

Відкритий тендер: поточний ремонт санвузла на першому поверсі в Дашавському ліцеї Стрийської міської ради