Проект “Підвищення якості наданих послуг з безкоштовним впровадженням системи оцінки якості та управління лояльністю”
ЗАВЕРШЕНО
ГО “Агенція інноваційного, сталого розвитку та ресурсоефективності розпочинає прийом заявок для участі в проекті “ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАДАНИХ ПОСЛУГ з безкоштовним впровадженням системи оцінки якості та управління лояльністю” відповідно до міжнародного стандарту ISO 10004:2018 “Менеджмент якості. Задоволеність клієнтів. Керівництво з моніторингу та вимірювання.”
Мета проекту — підвищення якості послуг, що надаються, та лояльності громадян, які їх отримують; впровадження інструмента зворотнього зв’язку та оцінки щодо якості наданих послуг (адміністративних, медичних, комунальних, освітніх та інших послуг) громадянам через: QR-код, пульти або веб-сайт; отримання аналітичної інформації, звітів, повідомлень і відстеження у режимі реального часу динаміки індексів лояльності чи невдоволення мешканців якістю отриманих послуг у будь-якому місці зіткнення виконавчих служб (ЦНАП, лікарня, комунальні установи та будь-які інші); реалізація організаційних та управлінських рішень щодо усунення недоліків та підвищення якості в наданні послуг на основі аналітичних даних.
Цільова аудиторія:
- Обласні державні адміністрації та ради;
- міста обласного підпорядкування;
- об’єднані територіальні громади;
- районні державні адміністрації та ради;
- міста та населені пункти районного підпорядкування;
- комунальні, промислові, приватні підприємства та ОСББ;
- громадські організації, агенції регіонального та місцевого розвитку.
Реалізація проекту дасть можливість:
- підвищити якість послуг, які надаються;
- підвищити лояльність громадян до послуг та структур, закладів, організацій, які їх надають;
- створити систему управління якістю відповідно до міжнародного стандарту управління якістю ISO 10004:2018.
- обмінюватися кращими практиками щодо заходів з підвищення якості послуг, що надаються.
В рамках проекту буде здійснено:
- відбір учасників, які зацікавлені у підвищенні якості послуг, що надаються, та лояльності громадян, які їх отримують
- організацію та проведення серії вебінарів учасникам проектів з реалізацією наступних заходів:
- створення структури з управління якістю, визначення локацій, фахівців та послуг в місцях зіткнення та їх отримання;
- розробка шаблонів документів, необхідних для функціонування системи оцінки якості наданих послуг, зокрема: функціональні обов’язки кожного ступеню; положення (методика) системи мотивації для менеджерів з управління якістю;
- проведення розрахунку базового рівня оцінки якості наданих послуг, локацій, фахівців в місцях зіткнення та отримання послуг;
- внесення даних для проведення оцінки якості наданих послуг відповідно до зібраної інформації про них та локації, фахівців;
- розрахунок середньої оцінки якості наданих послуг відповідно до фахівців, локацій;
- визначення послуг, локацій та фахівців, які мають негативні відгуки;
- проведення аналізу даних щодо якості наданих послуг;
- створення сучасного онлайн-інструмента оцінки наданих послуг, аналізу та контролю отриманих даних системою оцінки якості;
- створення інтерактивної мапи рейтингу фахівців, локацій та послуг.
Прийом заявок триватиме з 13 до 26 січня 2020 року.
Оголошення переможців відбудеться 27 січня 2019. Більш детально з інформацією щодо участі в проекті можна ознайомитись на сайті Агенції www.aisdre.com. Заповнити анкету учасника можна безпосередньо на сайті http://otsinka-iakosti.aisdre.com/ або за посиланням.
Участь у проекті БЕЗКОШТОВНА та фінансується Агенцією інноваційного, сталого розвитку та ресурсоефективності.
Для більш детальної інформації просимо звертатися за телефоном: +380661545542 або надсилати листи на електронну адресу: [email protected].