Продовжено термін прийому заявок – Закупівля послуг забезпечення наочними матеріалами учасників навчальних заходів м. Бердянськ Запорізької області
ЗАВЕРШЕНО
Подовжено термін прийому заявок – Закупівля послуг забезпечення наочними матеріалами учасників навчальних заходів
В рамках реалізації грантового контракту №2015/358-554, укладеного між Європейським Союзом та виконавчим комітетом Бердянської міської ради, буде проведена закупівля послуг забезпечення наочними матеріалами учасників семи навчальних заходів, в т.ч. канцтоварами, роздатковими матеріалами (ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги). Орієнтовна загальна кількість комплектів наочних матеріалів для учасників – 255.
Строк надання послуг: серпень-листопад 2017 року (додатково уточнюється Замовником).
Додаткову інформацію можна отримати за адресою, що зазначена нижче, у робочі часи:
- Пн-Чт з 08:00 до 17:00 години за київським часом, перерва з 12:00 до 13:00 годин;
- Пт з 08:00 до 15:45 години за київським часом, перерва з 12:00 до 13:00 годин.
Вираження зацікавленості мають бути доставлені у письмовій формі за зазначеною нижче адресою (особисто, поштою, факсом або електронною поштою) до 09:00 за київським часом 28 липня 2017 року.
Вираження зацікавленості мають бути представлені із зазначенням наступної теми: «Грантовий контракт №2015/358-554. Друкарські послуги. Вираження зацікавленості [назва організації]» та містити контактну інформацію для подальшого направлення запрошення та документації.
Адреса для направлення зацікавленості:
Виконавчий комітет Бердянської міської ради
До уваги Бойко Я.В. – головний спеціаліст відділу тендерних закупівель
71100, Україна, м. Бердянськ, площа Єдності, 2, каб. 36 тел. +38 (06153) 3-63- 12 E-mail: [email protected].