Продовження терміну дії Тендеру на закупівлю товарів для облаштування спеціалізованих служб підтримки
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Промінь Дніпро» (надалі – Замовник) в рамках проєкту “Життєво важлива, гендерно-чутлива та інклюзивна допомога у сфері сексуального та репродуктивного здоров’я та гендерно-обумовленого насильства для постраждалих від конфлікту людей усіх статей в Україні та Польщі”, який реалізується Замовником спільно з міжнародною гуманітарною організацією CARE за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини оголошує продовження терміну Тендеру на закупівлю товарів для облаштування спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або від насильства за ознакою статі в цільових громадах Дніпропетровської області.
- Назва організації, яка проводить тендер:
Громадська організація «Промінь Дніпро» (надалі – Замовник)
- Проєкт, в рамках якого проводиться закупівля:
Життєво важлива, гендерно-чутлива та інклюзивна допомога у сфері сексуального та репродуктивного здоров’я та гендерно-обумовленого насильства для постраждалих від конфлікту людей усіх статей в Україні та Польщі, який реалізується Замовником спільно з міжнародною гуманітарною організацією CARE за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини
- Предмет закупівлі: меблі, техніка, обладнання, аксесуари, інвентар, текстиль, аптечки для облаштування спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або від насильства за ознакою статі в цільових громадах Дніпропетровської області.
Лот №1 Офісні та побутові меблі
Лот №2 Офісна техніка, аксесуари
Лот №3 Побутова техніка
Лот№4 Інвентар, текстиль
Лот№5 Аптечки медичні
Обов’язково у кожному лоті:
- всі запропоновані товари/обладнання мають відповідати специфікації або бути аналогами;
- вартість пропозиції має включати в себе всі витрати на пакування, доставку, розвантаження, занесення на поверх та інші супутні послуги для безпечної доставки зазначеного обладнання.
- Доставка товарів: відбувається за рахунок постачальника за адресами, вказаними в Додатку 1 до цього Запрошення.
5. Порядок поставки товару: товар постачається партіями, партією вважається відповідний перелік позицій товару за однією адресою, що вказана у Додатку 1 за кожним лотом.
ВАЖЛИВО: Поділ постачання товару однієї партії не допускається. Замовник залишає за собою право відмовити у прийнятті товару, який буде поставлено не однією партією, відповідно до вимог цього Запрошення.
- Дата оголошення про тендер: 30 серпня 2024 року
- Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2024 року
- Строк надання предмету закупівлі: протягом 10 календарних днів з дати укладання договору постачання товару.
- Умови оплати: безготівкова форма оплати в один із таких способів:
А) 50% попередня оплата і 50% після отримання товару або
Б) 100% оплата протягом 3(трьох) банківських днів після отримання товару.
ВАЖЛИВО: У вартість товару повинна бути включена пакування, доставка, розвантаження, занесення на поверх та інші супутні послуги для безпечної доставки зазначеного обладнання за адресами, вказаними у Додатку 1.
10. Вимоги до постачальника – учасника Тендеру:
До участі у Тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, які:
- належним чином зареєстровані за Законодавством України;
- мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі та/або виробництва з класифікатора КВЕД-2010;
- мають досвід роботи у відповідній сфері не менше 3 років;
- мають можливість здійснити поставку товару у вказаний строк (10 календарних днів з дати укладання договору постачання товару) за вказаними в Додатку 1 адресами;
- мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом (договір постачання, рахунок-фактура, видаткові накладні, тощо)
11. Учасник тендеру надає замовнику наступні документи (склад тендерної пропозиції):
- заповнена за зразком тендерна пропозиція (Додаток 2 до цього Запрошення), чинність якої повинна бути не менше ніж 30 календарних днів;
- копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- копія документу, що підтверджує податковий статус;
- копія документу, з якого вбачаються зареєстровані види економічної діяльності учасника тендеру – для учасників, які не є платниками єдиного податку;
- докази про наявність принаймні одного подібного контракту для будь-яких товарних позицій, що входять до лотів 1-5 протягом останніх 4 років: сканована копія мінімум одного контракту (з контактними даними) або сканована копія мінімум одного підписаного рекомендаційного листа, в якому зазначені характер, терміни та обсяг виконаного контракту;
- зразок договору поставки товару;
- інші додаткові документи на розсуд учасника.
12. Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
2. відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
3. якість товару та відповідність очікуванням замовника;
4. прийнятна ціна, умови оплати та умови поставки товарів.
13. Інформація про тендерну процедуру:
- Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж тридцяти (30) календарних днів з граничного терміну подання тендерних пропозицій.
- Учасники можуть подаватись як на окремий лот, так і на декілька лотів. Якщо учасник подається на декілька лотів, то пакет документів подається у повному обсязі зазначеному у оголошенні на кожен з лотів.
- До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
- Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання товарів та/або послуг.
- Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме вимогам тендеру, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з точки зору вартості та якості з урахуванням можливих термінів постачання товарів за визначеними адресами.
Додаткові застереження
- Учасник тендеру приймає до уваги та погоджується з тим, що замовник тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
- Учасник тендеру, надсилаючи документи для участі у тендері за цим Запрошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що замовник тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що замовник тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
- Причини відмови в підтримці тендерної пропозицій не повідомляються, надані для участі у тендері документи не повертають і не рецензують.
- Замовник залишає за собою право зменшити кількість товарів, визначену у Додатку 1 до цього Запрошення, на момент укладання договорів постачання товарів, в залежності від зміни потреб та фінансування.
14. Вимоги до надсилання тендерноїпропозиції
Тендерні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та в електронному вигляді (у форматі Excel та PDF) мають бути надіслані на електронну адресу замовника [email protected] із темою листа «Тендер на закупівлю обладнання, лот №…» не пізніше 17:59 20 вересня 2024 року.
Всі тендерні пропозиції, отримані замовником після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:59 20 вересня 2024 року розгляду не підлягатимуть.
Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо тендеру за ел. адресою: [email protected]. Кінцевий термін для запитань: до 17:00 19 вересня 2024 року.
15. Інформування учасників про результати тендеру
Інформацію про результати тендеру всі учасники отримають на електронну адресу протягом 7 робочих днів після завершення прийняття тендерних пропозицій.
16. Тендерна документація:
- Запрошення до участі у Тендері, закупівля товарів для облаштування спеціалізованих служб підтримки.
- Додаток 1 – Лоти 1,2,3,4,5 (облаштування спеціалізованих служб підтримки), розподіл за адресами
- Додаток 2 – Форма тендерної пропозиції, облаштування спеціалізованих служб підтримки (Лоти 1,2,3,4,5)