Відкритий конкурс на закупівлю господарських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ternopil LGDC

Тернопільський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю господарських  товарів на 2018 рік. Детальна інформація про конкурс, інструкції та вимоги для учасників, форми подання пропозиції наведені нижче.

Пропозиції подаються за київським часом  до 12:00 години 31 січня 2018 року в паперовому вигляді за адресою: м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2-й поверх) або в електронному вигляді на електронну скриньку Тернопільського відокремленого підрозділу [email protected] із зазначенням теми листа «Конкурс на закупівлю канцелярських товарів на 2018 рік»

  1. Інформація про Замовника:
    1.1. Повне найменування: Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» в особі Тернопільського відокремленого підрозділу (надалі – Відокремлений підрозділ)
    1.2.Місцезнаходження 46000, м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2 -й поверх)

1.3. Координати для зворотного зв’язку:  Якимук Наталя  (тел.097 4389291), Ревуцька Наталя (067 8148809).
2. Інформація про предмет закупівлі: закупівля господарських товарів на  2018 рік. Опис предмета закупівлі та його частин, технічні вимоги до товару визначені у  Додатку № 2 до цього оголошення.

  1. Процедура закупівлі: відкритий конкурс.
  2. Пропозиція Учасника повинна містити:

1)  пропозицію Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог Додатку 1 до цього оголошення;

2) витяг з ЄДР (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

3) витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ) (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

4) витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників платників єдиного податку) (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

5) довідку в довільній формі про наявність/відсутність податкової заборгованості Учасника (для юридичних осіб);

6) копію паспорта та індивідуального податкового номеру,  довідку з ДФС про  сплату  єдиного податку (для фізичних осіб-підприємців).

Пропозиція та зазначені вище документи в паперовому вигляді, подаються завірені підписом та печаткою Учасника (за наявності). Подані документи мають містити посилання (відомості) про наявність зареєстрованих видів діяльності, згідно “Класифікації видів економічної діяльності” (КВЕД), що відповідає предмету закупівлі. 

Учасник відповідає за своєчасне одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів на товари (вироби) запропоновані на конкурс та самостійно несе всі витрати на їх отримання.

  1. Умови оплати: безготівкова форма оплати по факту надання послуги у національній валюті.
  2. Спосіб надання послуг: протягом 2018 року.
  3. Визначення переможця проводиться Замовником до 5 робочих днів з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна». Додатково при розгляді пропозицій буде враховуватись критерій «строк постачання товару» Про результати конкурсу буде повідомлено Учасників протягом 3-х робочих днів з дати визначення переможця.
  4. 8. Відхилення конкурсної пропозиції.

Замовник відхиляє пропозицію Учасника конкурсу у разі, якщо:

1) Учасник надав Замовнику недостовірні відомості про себе, який має записи про порушення процедури банкрутства, наявність податкової заборгованості, який є пов’язаною особою із Замовником, який мають реальний або потенційний конфлікт інтересів щодо предмету закупівлі;

2)  подана пропозиція не відповідає умовам оголошеного конкурсу.

Учасник, конкурсна пропозиція якого відхилена, повідомляється про це протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення.

  1. Строк дії пропозиції повинен становити не менше 3 місяців з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій.
  2. 10. Умови подання скарг: Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу до Тернопільського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» або безпосередньо до Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна) чи в іншому порядку, який визначений чинним законодавством.

 

 Додаток 1

ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ

«Пропозиція  № ____ від________2018 року»

 ________________________ (назва Учасника), подаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі з визначення постачальника господарських товарів,  відповідно до вимог, що запропоновані Замовником – Тернопільським відокремленим підрозділом Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».

Вивчивши  вимоги до предмету закупівлі ми маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника  на таких умовах:

№ п/п

Найменування товару

Одиниця виміру

Ціна за одиницю

без ПДВ,

грн.

ПДВ,

грн.

      Вартість

з ПДВ або без ПДВ у випадку не застосування

(грн.)

 

ГОСПОДАРСЬКІ ТОВАРИ ДЛЯ ОФІСУ

   
           

 

Повне найменування Учасника ______________________________________________

Адреса (юридична та фактична) _____________________________________________

Телефон/факс_____________________________________________________________

Керівництво (прізвище, ім’я по-батькові) _____________________________________

Код ЄДРПОУ_____________________________________________________________

Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства _________________________________________________________________________

Банківські реквізити_______________________________________________________

Погоджуємось, що наша пропозиція може бути відхилена згідно з умовами конкурсу та розуміємо, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними умовами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємось укласти договір із Замовником відповідно до вимог оголошеного конкурсу та акцептованої пропозиції. Строк дії пропозиції складає __ місяці з дати завершення визначеного терміну для одержання пропозицій.

Строк постачання товару складає ____   з дати замовлення.

Додатки: перелік документів згідно вимог оголошеного конкурсу на ___ арк.

__________________________                            ________________________________________

        дата, підпис                                                                                     ім’я, посада

 

 

                                                                                                                                  Додаток 2

ГОСПОДАРСЬКІ ТОВАРИ ДЛЯ ОФІСУ

Найменування

Ціна за одиницю товару в грн.

(вказати з ПДВ або без ПДВ у випадку не застосування)

Аерозоль (освіжувач)

 

Губки кухонні (середні)

 

Губки кухонні (маленькі)

 

Запаска для швабри

 

Засіб для миття скла та дзеркал

 

Засіб для чищення унітазів

 

Крем-мило

 

Кухонні рушники

 

Мішки для сміття (60 л)

 

Мішки для сміття (35 л)

 

Мішки для сміття (120 л)

 

Папір туалетний

 

Порошок для чищення кафелю

 

Рукавички

 

Серветки з мікрофібри

 

Серветки паперові

 

Засіб для миття підлоги

 

Рушники паперові

 

 


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка зі створення відеоролику

Тренер/ка для проведення тренінгу з питань лідерства онлайн

Запит на надання пропозиції щодо закупівлі дорожніх знаків та засобів організації дорожнього руху для пунктів пропуску

Консультант/ка з оцінки потреб дітей та підлітків

Тендер на закупівлю робіт із встановлення систем очищення води в закладах освіти м. Миколаїв

Тендер з органазації проведення заходу