Конкурсні торги на закупівлю послуг з організації та проведення заходів для забезпечення проведення тренінгів.

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network.zp

12.05.2017 / 180

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсних торгів

(далі – „Оголошення”)

 

Благодійна організація «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю послуг з організації та проведення заходів для забезпечення проведення тренінгів.

Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля послуг з організації та проведення заходів необхідна для проведення навчальних курсів з комп’ютерної грамотності для зміцнення потенціалу існуючих і нових лікувальних закладів та медичних менеджерів за проектом «Доступ спільнот до послуг з догляду та лікування ВІЛ через зміцнення систем охорони здоров’я» – «ACCES» за підтримки Федерального агентства США Центру з контролю та профілактики захворювань (СDC) в рамках Надзвичайного плану президента США по подоланню ВІЛ/СНІДу (PEPFAR)».

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг

               

Назва Кількість Додаткова  інформація
1 Організація та технічне забезпечення тренінгів з комп’ютерної грамотності 16 тренінгів(1тренінг х 3 дні х6 годин х для 10 осіб) 3 денні тренінги для 10 осіб кожний(Замовник не оплачує витрати (оплата проїзду, проживання, добові та інші витрати) на менеджера Постачальника під час проведення заходів по всій території України)

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:  

             Упродовж 11 місяців, з квітня 2017 р. по березень 2018 р.

 

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
 

  1. Поселення 10 учасників заходу на 2 доби у готелі класу 3 зірки або більше у м. Запоріжжя у номерах типу стандарт

Вимоги для номерів

– сучасний ремонт;

– індивідуальний санвузол з ванною/душем;

– цілодобове гаряче водопостачання;

– бажано оснащення кондиціонером (охолодження/підігрів повітря);

– можливість раннього поселення/пізнього виселення;

В пропозиції обов’язково потрібно вказати категорію номеру (одномісні номери передбачені на випадок непарної кількості учасників однієї статі):

одномісні номери – 2

двомісні номери – 4

 

  1. Харчування учасників заходу

СНІДАНОК  – 10 осіб х 2 рази

(сніданок має входити у вартість проживання, якщо в готелі це не передбачено, вартість сніданку і меню має бути вказана в ціновій пропозиції додатково);

ОБІД – 12 осіб х 3 рази (пропозиція має містити інформацію щодо орієнтовного переліку меню: наповнення, вартість та вихід мають бути незмінними на весь період дії договору, окрім зміни ціни в сторону зменшення)

ВЕЧЕРЯ – 10 осіб х 2 рази

КАВА ПАУЗА СТАНДАРТНА (12 осіб х 3 разів)

Меню:

– кава натуральна;

– чай пакетований;

– молоко/вершки;

– кекс/випічка;

– цукерки.

КАВА ПАУЗА ПОСИЛЕНА (12 осіб х 1 раз)

Меню:

– кава натуральна;

– чай пакетований;

– молоко/вершки;

– лимон;

– кекс/круасани/випічка;

– цукерки;

– сендвіч з ковбасою/сиром/шинкою;

– фрукти сезонні

МІНЕРАЛЬНА ВОДА (12 осіб х 3 рази)*

*Якщо мінеральна вода не входить в меню кава-паузи

ГІГІЄНІЧНІ ТОВАРИ (10 осіб)

– рідке мило;

– паперові рушники

*Якщо гігієнічні товари не передбачені

 

  1. Технічне забезпечення:

– чорно-білий та кольоровий друк роздаткових матеріалів;

– фліпчарт з папером (20 аркушів) -1;

– блокноти А5 – 10 шт.;

– ручки – 10шт.;

– бейджи – 12шт.;

– папки на кнопці – 10 шт.;

– маркери (різнокольорові) – 2 упаковки по 4шт. (різних кольорів);

– стікери – 2 уп..

 

  1. Транспортні витрати:

– трансфер з готелю до місця проведення тренінгу для 10 осіб (за потребою);

– компенсація проїзду учасників в обидві сторони для 10 осіб (відшкодування вартості автобусних та залізничних квитків (крім квитків класу люкс).

Здійснюється після надання учасниками тренінгу підтверджуючих проїзних документів.

  1. Тренінги будуть проведені на базі тренінгового центру, тому оренда конференц-залу та обладнання, оргтехніки (ноутбуки та проектор) не передбачені у кошторисі заходів

 

1.Тендерна пропозиція, Додаток 1 до   Тендерної пропозиції

  1. Документи, які засвідчують досвід реалізації аналогічних проектів

 

  1. Перелік постійних клієнтів та партнерів
Замовник не оплачує витрати (оплата проїзду, проживання, добові та інші витрати) на менеджера Постачальника під час проведення заходів по всій території України Тендерна пропозиція
Середньозважений відсоток комісійних витрат Постачальника за надання послуг має бути фіксований упродовж проведення усіх 16 тренінгів Тендерна пропозиція
Безготівковий розрахунок Тендерна пропозиція
Оплата послуг здійснюється на умовах:

  • Розрахунок по факту, після проведення заходу;
  • Надання копій первинних документів, що підтверджують фактичні витрати понесені Постачальником під час проведення заходу
Тендерна пропозиція
Закупівля товарів здійснюється без ПДВ Тендерна пропозиція
Інформація про організацію (назва організації, код ЄДРПОУ, адреса юридична та фактична організації, контактний телефон, e-mail, ПІБ керівника, назва банку, в якому відкритий рахунок, номер рахунку та МФО банку) Додаток №2 до Тендерної пропозиції інформаційна довідка
Надати рекомендаційні листи та інформацію, що підтверджує досвід роботи з організації заходів Тендерна пропозиція
Інформація про умови участі у тендері. Учасник згоден з умовами про обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг, кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів, та необхідні документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам (таблиця відповідності надання послуг з матеріально-технічного супроводу заходів у відповідності до опису надання послуг) Додаток №3 до Тендерної пропозиції

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування  та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується), обов’язково ФОП або юридичні особи, повинні мати відповідні КВЕДи та види діяльності, що передбачені предметом закупівлі, а саме КВЕД 82.30 Організування конгресів і торговельних виставок

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ

Склад тендерної пропозиції:

Учасник повинен включати таку інформацію до тендерної пропозиції:

  1. Тендерна пропозиція у формі Додатків 1, 2, 3 до Тендерної пропозиції;
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
  3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції.

 

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками Чобля Андрій Леонідович – завідуючий складом, особа відповідальна за здійснення закупівель.

Адреса – м. Запоріжжя, вул. Михайла Гончаренка (Панфіловців), буд. 21

Тел. (061) 236-38-28, (067) 611-16-63

e-mail: [email protected]

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  1. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  1. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
  1. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
  1. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
  1. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

 

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Країна  Україна , індекс  69035,  місто_Запоріжжя, вул.  Михайла Гончаренка (Панфіловців),   буд. 21 , БО «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя».

Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з 9 год. 00 хв. до  17_год. 00 хв. за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

« 09 » червня 2017 року, до 14 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

« 09 » червня 2017 року, о 15 год. 30 хв. за київським часом

за адресою:  м. Запоріжжя, вул. Михайла Гончаренка (Панфіловців), буд. 21, БО «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя»

До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.

Методика обрання переможця конкурсних торгів. Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Копії всіх документів за результатами даного конкурсу будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Після затвердження останньою вони можуть бути оприлюднені.  Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних  повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.

Додаткова інформація (у разі необхідності)

Термін приймання тендерних пропозицій подовжено до 02.06.2017 року.

 

Додаток №1 Додаток №2 Додаток №3


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю послуг психологів/инь

Відкритий тендер на закупівлю послуг вчителів/льок, тренерів/ок, арт-терапевтів/ок

Тендер серед готелів міста Києва на забезпечення проживанням гостей Docudays UA

Тендер на закупівлю послуг з аудіодескрипції фільмів для 21-го Міжнародного фестивалю Docudays UA

PitchUA+: прийом заявок на конкурс соціально вагомого аудіовізуального контенту

НДІ оголошує конкурс на консультаційні послуги з гендерних питань