Конкурс соціальної реклами про громадські ініціативи
ЗАВЕРШЕНО
У рамках фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival-2015 Британська Рада в Україні започатковує нову категорію та спеціальну відзнаку «Активні Громадяни».
Британська Рада в Україні запрошує створити соціальну рекламу про громадські ініціативи та позмагатися за призовий фонд у розмірі 10 000 грн. У категорії «Активні Громадяни» приймаються відео про вже існуючий або запланований соціальний проект, діяльність молодих організацій, реформи на рівні громад/областей/усієї країни, а також про будь-які інші починання, які об’єднують людей та розвивають громадянське суспільство. Переможці у категорії «Активні Громадяни» отримають призи у розмірі 5, 3 та 2 тисячі гривень за 1-3 місця відповідно від партнера Molodiya Festival – Британської Ради в Україні.
Вимоги до відео: формати mkv, mov, mpg4; хронометраж – до 1 хв.; кількість робіт від одного учасника – необмежена. Дедлайн – 15 вересня 2015 р.
«Активні громадяни» – програма Британської Ради для молоді у галузі міжкультурного діалогу і соціального розвитку, яка сприяє соціальним змінам і розбудові мережі молодіжних лідерів, побудові відносин між людьми на засадах рівності та рівних можливостей, вміння вести безконфліктний діалог.
Нагадуємо також, що триває прийом робіт до загального конкурсу фестивалю на будь-яку соціальну тематику, призовий фонд якого становить 20 000 грн.
Деталі на сайті: www.molodiya.com.ua
Джерело : «Активні громадяни»