Конкурс соціальної реклами про громадські ініціативи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Конкурс
Конкурс соціальної реклами про громадські ініціативи

У рамках фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival-2015 Британська Рада в Україні започатковує нову категорію та спеціальну відзнаку «Активні Громадяни».

Британська Рада в Україні запрошує створити соціальну рекламу про громадські ініціативи та позмагатися за призовий фонд у розмірі 10 000 грн. У категорії «Активні Громадяни» приймаються відео про вже існуючий або запланований соціальний проект, діяльність молодих організацій, реформи на рівні громад/областей/усієї країни, а також про будь-які інші починання, які об’єднують людей та розвивають громадянське суспільство. Переможці у категорії «Активні Громадяни» отримають призи у розмірі 5, 3 та 2 тисячі гривень за 1-3 місця відповідно від партнера Molodiya Festival – Британської Ради в Україні.

Вимоги до відео: формати mkv, mov, mpg4; хронометраж – до 1 хв.; кількість робіт від одного учасника – необмежена. Дедлайн – 15 вересня 2015 р.

«Активні громадяни» – програма Британської Ради для молоді у галузі міжкультурного діалогу і соціального розвитку, яка сприяє соціальним змінам і розбудові мережі молодіжних лідерів, побудові відносин між людьми на засадах рівності та рівних можливостей, вміння вести безконфліктний діалог.

Нагадуємо також, що триває прийом робіт до загального конкурсу фестивалю на будь-яку соціальну тематику, призовий фонд якого становить 20 000 грн.

Деталі на сайті: www.molodiya.com.ua

Джерело : «Активні громадяни»


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Тендер на закупівлю сертифікатів

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук