Конкурс на закупівлю послуг з прибирання приміщення у м. Краматорськ у 2018 році

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Artem

Запрошення до участі у відкритому конкурсі на закупівлю послуг з прибирання приміщення у 2018 році 

Донецький відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з прибирання приміщення  за адресою м. Краматорськ, вул. Дружби, 6 в 2018 році. Орієнтовна середня кількість прибирань 8-10 в місяць, орієнтовна площа прибирання – 238 кв. м.

Пропозиції  повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 1400 19.03.2018 року до Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: м.  Краматорськ, вул. Дружби, 84300  із темою листа, зазначеною на конверті, «Відкритий конкурс на закупівлю послуг з прибирання приміщення».

Участь у конкурсі можуть взяти організації та фізичні особи – підприємці, які можуть здійснювати відповідну діяльність згідно КВЕД (81.21, 81.22, 81.29).

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

  • Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  • Копій документів, що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.

 Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «вартість послуг», «якість запропонованих готелів», «якість меню харчування». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.

Про результати конкурсу буде повідомлено після 20.03.2018р.

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: [email protected] або до контактних осіб: Вівдич Артем (тел.0990406086), Калугін Ілля (тел. 0953583044).

Завантажити пакет документів для участі в конкурсі можна за посиланням.

 

 

Додаток 1 до

Оголошення конкурсу

на закупівлю послуг

з прибирання приміщення

 

Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється

      “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”

    (подається Учасником на фірмовому бланку)

          Ми,

 

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

Так___ Ні____

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 
 
  • юридична
 
 
  • фактична
 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку надання послуг з організації заходів

_______ років

 

Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з прибирання приміщення для Донецького ВП ЦРМС в м. Краматорськ в 2018 році.

Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника за наступною вартістю:

Щоденне прибирання

1 кв. м – _______ грн.

Генеральне прибирання

1 кв. м. – _______ грн.

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
  2. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
  3. Умови розрахунків: раз на місяць по факту надання послуг.

 

Дата:

 

________________ ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)

підпис

Додаток 2 до

Умов конкурсу

на закупівлю послуг

з прибирання приміщення

 

ДОГОВІР

про надання послуг

     м. Краматорськ                                                                           «___» ______________ 2018 р.

______(НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА), код в ЄДР _____________– надалі за текстом «Виконавець», в особі _____________, який діє на підставі ______________,  з однієї сторони, та

Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС), неприбуткова організація, ознака неприбутковості 0048, код в ЄДР 40896709 (іменована далі – «Замовник»), в особі директора Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (філії, зареєстрованої в ЄДР без статусу юридичної особи, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 41055166  Вівдича Артема Олеговича, який діє на підставі довіреності від 28.12.2016р., посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кондрою Л.В., № запису в реєстрі 3342, з другої сторони, іменоване надалі “Замовник”,  далі разом по тексту договору іменовані «Сторони», а кожний окремо – «Сторона», уклали даний договір про нижченаведене:

  1. Предмет Договору

1.1. Відповідно до цього Договору Виконавець надає оплатні послуги по прибиранню приміщення вул. Дружби, 6, м. Краматорськ, Донецької області, а Замовник зобов’язується приймати та оплачувати послуги Виконавця. Цей Договір укладений з метою забезпечення здійснення Замовником своєї основної діяльності у межах статутних цілей та завдань, реалізації Програми «U-LEAD з Європою», номер у системі CRIS ENI/2015/038-739.

  • Виконавець зобов`язується у 2018 році надати Замовникові комплекс послуг з прибирання приміщень (у подальшому – «Послуги») згідно Специфікації а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги.

1.3. Обсяг, термін надання та вартість послуг визначається в Специфікаціях, які є невід’ємними частинами цього Договору.

1.3. Обсяги закупівлі послуг можуть бути змінені залежно від реального фінансування видатків за згодою сторін та укладання додаткової угоди до договору.

  1. Якість послуг

2.1. Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких повинна відповідати договірним умовам.

2.2. Замовник має право відмовитися від прийняття Послуг, які не відповідають за якістю умовам Договору.

2.3. У разі надання Послуг неналежної якості, або виявленні недоліків наданих Послуг, Замовник має право вимагати від Виконавця усунення недоліків надання послуг в найкоротший термін.

  1. Ціна договору, порядок здійснення оплати
    • Ціна цього Договору складається з вартості Специфікацій, які є невід’ємними частинами цього Договору

3.2. Оплата проводиться шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, згідно акту наданих послуг протягом 3-х банківських днів з дня підписання акту, якщо інше не зазначено в Специфікаціях.

3.3. При наданні послуг Виконавець повинен передати Замовнику наступні документи:

       акт наданих послуг;

       рахунок на оплату послуг.

3.4. Приймання послуг здійснюється у присутності представників Виконавця та Замовника.

3.5. Факт приймання послуг засвідчується Замовником та Виконавцем шляхом підписання акту наданих послуг в 2-х примірниках (по одному примірнику для Виконавця та Замовника).

3.6. Право власності на надані послуги переходять від Виконавця до Замовника в момент підписання останнім акту надання послуг.

  1. Права та обов’язки сторін

4.1. Замовник зобов’язаний:

4.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги.

4.1.2. Приймати послуги згідно акту наданих послуг.

4.2. Замовник має право:

4.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши про це його у строк 10 днів з дня прийняття такого рішення.

4.2.2. Контролювати термін надання послуг у строки, встановлені цим Договором.

4.3. Виконавець зобов’язаний:

4.3.1. Забезпечити надання послуг в термін, встановлений цим Договором.

4.3.2. Забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, встановленим розділом №2 цього Договору.

4.3.3. Зберігати конфіденційність інформації, що стала відома Виконавцеві в зв’язку із виконанням ним своїх обов’язків визначених Договором.

4.4. Виконавець має право:

4.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги, на підставі акту наданих послуг.

4.4.2. У разі невиконання зобов’язань Замовником Виконавець має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши його у строк 10 календарних днів.

  1. Відповідальність сторін

5.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством та цим Договором.

5.2. Одностороння відмова від виконання зобов’язань за договором не допускається, крім випадків, передбачених Договором.

5.4. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань згідно з цим Договором винна Сторона сплачує іншій Стороні пеню в розмірі подвійній обліковій ставки НБУ за кожен день невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань згідно з цим Договором.

  1. Обставини непереборної сили

6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, масові заворушення, війна тощо).

6.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 30 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

6.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою.

6.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 календарних днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.

  1. Вирішення спорів

7.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

7.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.

  1. Інші умови

8.1. У всьому, що не передбачено цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством.

8.2. Сторони прикладають максимальні зусилля, щоб усунути виникаючі розбіжності шляхом переговорів. При неможливості усунення розбіжностей шляхом переговорів, Сторони звертаються в суд відповідно до підсудності, визначеної господарським процесуальним кодексом України.

8.3. Сторони передають одна одній право на включення персональних даних, які будуть використовуватися в процесі виконання цього Договору, до бази персональних даних кожної Сторони, на обробку таких персональних даних кожною Стороною (уповноваженою особою Сторони) та передачу таких персональних даних третім особам виключно з метою реалізації предмету та цілей цього Договору.

8.4. Усі умови цього Договору є конфіденційними та не можуть бути розголошені третім особам без письмової згоди іншої Сторони.

8.5. Цей Договір може бути змінений, розірваний, визнаний недійсним тільки на підставі чинного законодавства. Визнання окремої частини чи положення цього Договору недійсною не тягне втрати чинності усього Договору у цілому.

8.6. Всі зміни, доповнення до цього Договору дійсні лише в тому випадку, якщо вони оформлені в письмовій формі й підписані обома Сторонами.

8.7. Послуги купуються для задоволення потреб Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування». Відповідно до внутрішніх документів Замовника оплата послуг може здійснюватися з поточного банківського рахунку Донецького відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування»: п/р 26001210392442 в АТ «Прокредит Банк» м. Києві, МФО 320984, Код  ЄДР 41055166.

8.8. Виконавець ознайомлений та зобов’язується дотримуватися приписів Правил доброчесної поведінки та Інформаційної пам’ятки, затверджених Замовником.

8.9. Замовник  є неприбутковою організацією, код ознаки неприбутковості 0048.

Виконавець є платником єдиного податку (зазначається група оподаткування)/або зазначається інше, вказується інформація щодо сплати ПДВ.

  1. Строк дії договору

9.1. Цей Договір набирає чинності в день його підписання обома Сторонами і діє до 31 грудня 2018 року, а в частині виконання зобов’язань, які виникли під час дії Договору – до повного їх виконання.

9.2. Сторони мають право у будь-який час відмовитися від цього Договору у повному обсязі. Про таку відмову одна Сторона повідомляє іншу Сторону не менше ніж за 14 календарних днів до дня розірвання цього Договору.

9.3. Цей Договір складено в двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.

9.4. Сторони зобов’язуються повідомляти одна одну про зміну будь-яких реквізитів та/або контактних даних, які мають значення для виконання цього Договору, протягом 10 (десяти) днів від дати настання таких змін у відповідної Сторони.

  1. Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін

 

ВИКОНАВЕЦЬ

 

 

 

ЗАМОВНИК 

Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» (ЦРМС),

ЄДРПОУ 40896709

Адреса: 01025, м. Київ, Шевченківський р-н,

вул. В. Житомирська , буд 20

р/р 26000210391433

в АТ «ПроКредит Банк» у м. Києві

МФО 320984

ПЛАТНИК:

Донецький ВП ЦРМС

Код  ЄДР 41055166

вул. Дружби, 6, м. Краматорськ, Донецька обл., Україна, п/р 26001210392442 в АТ «Прокредит Банк» м. Києва, МФО 320984

Е-mail: [email protected]

 

ПІДПИСИ СТОРІН

 

 

_______________/

 

Директор

Донецького ВП ЦРМС

_____________________________/Вівдич А.О.

м.п.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з оренди легкових автомобілів з водіями

Продовження конкурсу грантів для громадських організацій Закарпатської та Івано–Франківської області

Тендер: постачання супутникових телефонів для забезпечення телекомунікаційного зв’язку в зоні бойових дій та умовах блекауту

Програма USAID АГРО підтримає розвиток центрів агроскаутингу

Конкурс на надання ілюстраційних\дизайнериських послуг. Call for illustration\design services

Tендер на залучення експерта/експертки для проведення фасилітації та експертного супроводу в процесі розробки комунікаційної стратегії ГО «Молодіжна Платформа»