Конкурс на закупівлю обладнання (Принтер)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DobraDiya

prostirtender tender(2)
Конкурс на закупівлю обладнання (Принтер)

ГО «Об’єднання громадських ініціатив «ДобраДія» в рамках проєкту «Проєктний офіс дружніх громад» (Угода № RPP/2021/09/117/DR), в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу – оголошує відкритий Конкурс на закупівлю обладнання (Принтер  Canon i-SENSYS MF3010)

Дати оголошення відкритого конкурсу на постачання:

дата початку 28.09.2021р —дата кінця 08.10.2021

Предметом закупівлі є:

Принтер  Canon i-SENSYS MF3010

Кількість одиниць: дві од. 

Товар повинен відповідати наступним вимогам

Лот 1:

ТОВАР З ХАРАКТЕРИСТИКАМИ 

 

Максимальний дозвід друку                        600×1200 dpi

Технологія друку                                         Лазерний друк

Тип пристрою                                            МФУ

Кількість кольорів                                      1 (чорний колір)

Друк                                                               Чорно-білий

Формат і щільність паперу                          Формат матеріалу для друку: A4, B5, LTR, LGL, EXE, конверти,          каталожні      картки
Щільність материалу для друку: 64~163 г/м²;
Универсальний папір: 64~163 г/м²;

Підтримка ОС                                            Linux, Mac OS, Windows

Швидкість чорно-білого друку, стор/хв    18

Межі області друку                                      5мм зверху, 6 мм знизу, по 5 мм зліва та справа

Другі поверхні друку                                   конверти

  • Інтерфейси      USB 2.0
  • Друк без комп’ютера   так
  • Область друку                  Максимальна ширина друку:216мм
  • Сумісні картриджі  чорний Canon 725 (3484B002)
  • Споживна потужність  Типове енергоспоживання (TEC) 0.6 кВт.г в режимі сну4 Вт
  • Вага (кг)    8,2
  • Розміри (Д х Ш х В), мм  772 x 276 x 254

Комплект поставки                                      МФУ,стартовыйкартридж, Адаптер живлення, Інструкция Гарантійний талон

Країна реєстрації бренду                            Японія

Гарантія                                                        12 місяців

 

 

або аналогічний за характеристиками іншого виробника – дві од. 

Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; не платники ПДВ, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення оптової торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Товар має бути доставлений за рахунок продавця за адресою: смт. Станиця Луганська, вул. Центральна 2, відділення Нової пошти № 3.

 Учасник конкурсу у складі цінової пропозиції  надає організатору  наступні документи:

  • копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, в якому зазначено код ЄДРПОУ для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи  та відсутності у реєстрі боржників;
  • копія Довідки або Витягу з ДПС про стан  податкової реєстрації;
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. якість опису товару/послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. строк надання послуг: протягом 60 календарних днів від дати підписання Договору;
  5. прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання товару та гарантійний термін.

Оплата здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected], або за телефоном (050)0422988_(керівник проєкту Мужиченко Анатолій) до 08.10.2021 р., 18:00

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані 

  •  в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронні адреси ГО [email protected] та  [email protected]   із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода № RPP/2021/09/117/DR ГО «Об’єднання громадських ініціатив «ДобраДія» не пізніше 08.10.2021р, 

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після _10.10.2021р.__ розгляду не підлягатимуть і повертаються учасникам у запечатаному вигляді.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 12.10.2021р

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном (050)0422988

 

 

КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, населений пункт, _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ГО «Об’єднання громадських ініціатив «ДобраДія»  щодо участі у конкурсі, що проводиться Організацією на закупівлю ноутбуків(найменування товарів/послуг), згідно з вимогами, висунутими ГО «Об’єднання громадських ініціатив «ДобраДія» згідно тендерного оголошення №LG_1_21 про закупівлю  двох Принтерів  Canon i-SENSYS MF3010 від  28.09.2021_року.

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Об’єднання громадських ініціатив «ДобраДія», (повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «Об’єднання громадських ініціатив «ДобраДія» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування товарів: ____________________.
  2. Якість товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна товару (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: 100% оплата після постачання товару.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________
 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  4. Зразок Договору поставки товару.

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг