Конкурс на розробку та проведення комунікаційної кампанії з популяризації проекту «Open Market Вугілля»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Screenshot_178
Конкурс на розробку та проведення комунікаційної кампанії з популяризації проекту «Open Market Вугілля»

Фонд Східна Європа в рамках програми USAID/UKAid «Прозорість та підзвітність в державному управлінні та послугах» продовжує конкурс на розробку та проведення комунікаційної кампанії з популяризації проекту «Open Market Вугілля»

Мета: популяризація проекту «Open Market Вугілля» та залучення на майданчик максимальної кількісті покупців та продавців.

Проект Open Market Вугілля – це онлайн аукціон з продажу вугілля, який відкриває доступ на ринок вугілля всім охочим (процес участі максимально простий), усуває існуючі корупційні ризики формування ціни на продукт, розкриває показники щодо об’ємів продажу, ціни та попиту на вугілля та відкриває дані для учасників ринку.

 Завдання: розробка та проведення комунікаційної кампанії з популяризації проекту «Open Market Вугілля» у тісній співпраці з замовником.

 Цільові аудиторії:

  1. Продавці
  2. Добувні підприємства: державні, орендовані, приватні.
  3. Імпортери.
  4. Виробники теплової енергії (ТЕЦ).
  5. Органи місцевого самоврядування.
  6. Комунальні підприємства.
  7. ОСББ.
  8. Приватні господарства.

Проект реалізується у 2018 році та охоплює цільову аудиторію в Луганській, Донецькій, Запорізькій, Харківській Львівській, Дніпропетровській, Волинській, Одеській областях та Києві.

До участі в конкурсі запрошуються українські юридичні особи та фізичні особи підприємці, що мають досвід у проведенні комунікаційних кампаній.

Інформаційна кампанія має бути комплексною, включати створення різнопланових продуктів та поширення їх різними інформаційними каналами. В рамках інформаційної кампанії може бути підтримано створення та розповсюдження інфографіки, серії інформаційних матеріалів, друкованих та інтернет-банерів тощо.

У зв‘язку з тим, що фінансування цієї послуги здійснюється за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги в рамках Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво, Фонд Східна Європа звільняється від сплати ПДВ. Рекомендується отримати додаткову інформацію щодо реалізації такого права до моменту підписання контракту.

 В рамках комунікаційної кампанії має бути здійснено мінімальний список завдань (список не є вичерпним):

  1. Проведення фокус групи та складання звіту про ставлення аудиторії до платформи і конкурентів, мульти-атрибутивна модель задоволеності користувачів, бар’єри використання, чинники лояльності, оцінка рекламних і промо-матеріалів.
  2. Написання та розміщення у ЗМІ інформаційних матеріалів про переваги платформи.
  3. Організація прес-заходів у м. Київ із залученням ЗМІ.
  4. Організація прес-заходів із залученням ЗМІ у Луганській, Донецькій, Запорізькій, Харківській, Львівській, Дніпропетровській, Волинській, Одеській областях.
  5. Проведення кампанії в соціальних мережах.
  6. Розробка дизайну, друк та розміщення біллбордів в усіх обласних центрах.
  7. Розробка дизайну та друку відповідних інформаційних матеріалів.

Критерії вибору виконавців:

  • Відповідність заявки тематиці конкурсу;
  • Наявність попереднього досвіду за вказаною тематикою та досвіду проведення інформаційних кампаній;
  • Наявність чіткої концепції інформаційної кампанії, детального опису змісту, ключових меседжів, шляхів розміщення та поширення продуктів інформаційної кампанії;
  • Очікуване покриття цільової аудиторії;
  • Креативний та інноваційний підхід;
  • Збалансований бюджет.

Заявка повинна містити:

  • Інформацію про організацію на фірмовому бланку організації, що подається, логічну модель кампанії, де має бути чітко вказано тематику та дизайн, інформаційні продукти, які будуть створені, включаючи опис їх змісту та ключові меседжі, план розповсюдження створених інформаційних матеріалів, джерела збору кількісної та якісної інформації для звітності та очікувані результати кампанії;
  • Детальний бюджет проекту;
  • Резюме ключових виконавців та експертів, які будуть приймати участь у підготовці контенту;
  • Приклади створених раніше інформаційних продуктів, якщо такі були.

Неповні заявки до розгляду прийматися не будуть.

Термін реалізації проекту не повинен перевищувати 6 місяців та має закінчитися до 30 вересня 2018 р.

Строки подання пропозицій:

Учасники конкурсу повинні надіслати до 14 березня 2018 року заявку на участь у конкурсі на адресу:

Фонд Східна Європа

вул. Саксаганського 96, офіс 501.

м. Київ, 01032, Україна

Цінові пропозиції, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Контактна інформація:

Павло Радченко, операційний менеджер проекту Фонду Східна Європа

тел./факс: +(380 44) 206 0448, [email protected]

 

ФСЄ залишає за собою право на уточнення завдань в процесі переговорів з переможцем конкурсу.

 

Джерело: ФСЄ.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг офіс-менеджера_ки в м. Миколаїв

Закупівля послуг спеціаліста_ки із закупівлі

Закупівля послуг менеджера_ки з моніторингу та оцінки

Закупівля послуг фінансового асистента_ки

Закупівля послуг менеджера_ки із закупівель

Закупівля послуг фінансового_ї менеджера_ки