Конкурс на проведення інфокампанії, спрямованої на підвищення рівня розуміння ролі медіації в українському суспільстві

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
kkopchuk

Info campaigns mediation 1
Конкурс на проведення інфокампанії, спрямованої на підвищення рівня розуміння ролі медіації в українському суспільстві

Фонд Східна Європа у співпраці з німецькою громадською організацією ChildFund Deutschland e.V. оголошують конкурс на проведення інформаційної кампанії в нових і традиційних ЗМІ, спрямованої на підвищення рівня розуміння ролі медіації в українському суспільстві та сприяння налагодженню діалогу і взаєморозуміння в суспільстві.

Конкурс проводиться в рамках проекту “Медіація як рушійна сила  до порозуміння в українському суспільстві та поза його межами», який спрямований на підвищення ролі активних молодих представників громадянського суспільства, лідерів громадських організацій, керівників шкіл та вчителів у розбудові відкритого, демократичного і плюралістичного суспільства в Україні.

Метою проекту, який розпочався в травні 2017 р., є популяризація інструментів діалогу, медіації та ненасильницької комунікації з метою налагодження взаєморозуміння та примирення в українському суспільстві, створюючи національні та місцеві платформи для комунікації та залучаючи провідний міжнародний досвід.

У рамках конкурсу планується надання фінансової підтримки на проведення інформаційної кампанії. Максимальний розмір гранту – 85 000 грн. Очікується, що інформаційна кампанія матиме всеукраїнське охоплення.

До участі в конкурсі запрошуються українські громадські неприбуткові організації зі статусом юридичної особи.

Інформаційна кампанія має бути комплексною, включати створення різнопланових продуктів та поширення їх різними інформаційними каналами. В рамках інформаційної кампанії може бути підтримано створення та розповсюдження відеороликів, анімаційних роликів, інфографіки, серії інформаційних матеріалів, друкованих та інтернет-банерів тощо.

Інформаційна кампанія повинна бути спрямована на наступні теми:

  • Популяризація культури діалогу, ненасильницької комунікації, толерантності та пошуку шляхів для взаєморозуміння;
  • Мотивація до використання інструментів медіації та діалогу при вирішення конфліктів на рівні сім’ї, школи та громади;
  • Залучення молоді до діалогу та пошуку шляхів порозуміння;
  • Руйнування негативних стереотипів.

Цільовою групою інформаційної кампанії є молодь та активні представники громадянського суспільства з різних регіонів України, включно з внутрішньо переміщеними особами. Очікується, що кампанія має проводитися на національному рівні та охопити не менш, як 200 тисяч населення.

Критерії відбору заявок:

  • Відповідність заявки тематиці конкурсу;
  • Наявність попереднього досвіду за вказаною тематикою та досвіду проведення інформаційних кампаній;
  • Наявність чіткої концепції інформаційної кампанії, детального опису змісту, ключових меседжів, шляхів розміщення та поширення продуктів інформаційної кампанії;
  • Очікуване покриття цільової аудиторії;
  • Креативний та інноваційний підхід;
  • Збалансований бюджет.

Заявка повинна містити:

1)     Аплікаційну форму і логічну модель проекту (http://eef.org.ua/rekomendatsiyi/), де має бути чітко вказано тематику та дизайн кампанії, інформаційні продукти, які будуть створені, включаючи опис їх змісту та ключові меседжі, план розповсюдження створених інформаційних матеріалів, джерела збору кількісної та якісної інформації для звітності та очікувані результати кампанії;
2)     Детальний бюджет проекту;
3)     Резюме ключових виконавців та експертів з медіації, діалогів та ненасильницької комунікації, які будуть приймати участь у підготовці контенту;
4)     Приклади створених раніше інформаційних продуктів, якщо такі були.

Неповні заявки до розгляду прийматися не будуть.

Термін реалізації проекту не повинен перевищувати 3 місяців та має закінчитися до 30 листопада 2017 р.

Останній термін подання заявок – 6 серпня 2017 року. Заявки повинні бути надіслані на адресу електронної пошти: [email protected] з поміткою у темі листа «Конкурс інфо-кампанії».

Розгляд заявок буде здійснюватися незалежною радою експертів. Остаточне рішення про підтримку проектів буде прийняте до 14 серпня 2017 р.

Будь ласка, зверніть увагу:

  • У рамках цього конкурсу не надаються гранти комерційним організаціям, політичним партіям, релігійним громадам та фізичним особам;
  • Учасники конкурсу будуть письмово повідомлені про результати розгляду їхньої заявки;
  • Рішення конкурсної комісії щодо переможців не підлягають перегляду;
  • Надані матеріали не повертаються та не рецензуються.

Питання щодо цього оголошення можуть бути надіслані у письмовому вигляді Ользі Шаваровій, координатору програм Фонду Східна Європа, електронною поштою на адресу: [email protected].

Проект “Медіація як рушійна сила до порозуміння в українському суспільстві та поза його межами» реалізується Фондом Східна Європа  у співпраці з німецькою Громадською організацією ChildFund Deutschland e.V. та за підтримки Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина.


Останні публікації цього розділу:

Тендер: розроблення менторської онлайн-програми: організаційний розвиток (стратегія) для ОГС

Набір на вивчення англійської мови для представниць українських громадських організацій

Конкурс на місцеву закупівлю товарів- стільці. Київ

Тендер для розробки вебсайту для Держрибагентства

Тендер на закупівлю транспортних послуг

Тендер на закупівлю послуг з монтажу та підключення водонапірних веж в Миколаївській області (БО «КОРЕ Україна»)