Конкурс на місцеву закупівлю послуг із встановлення сигналізації та допоміжного обладнання та послуг з охорони офісу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network.zp

Благодійна організація «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя» (далі – «Організація») оголошує конкурс на місцеву закупівлю послуг із встановлення сигналізації та допоміжного обладнання та послуг з охорони офісу.

Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення охороною приміщення в якому знаходиться офіс Організації, яка фінансується БО «МЕРЕЖА» та МБФ “Альянс громадського здоров`я”.

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг

         Назва Кількість Мінімальні обов’язкові технічні вимоги до предмету закупівлі
 1 Встановлення сигналізації      та допоміжного обладнання За потребою згідно додатка 1 Закупівля здійснюється одноразово
2 Послуги з охорони офісу Не обмежено Закупівля здійснюється      щомісячно (згідно строків  договору)

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

З 01 квітня 2017 року

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
Встановлення сигналізації та допоміжного обладнання для охорони приміщень, без контролю периметраДати кошторис на необхідне обладнання згідно плану приміщення(дивитися додаток 1) та ціну на монтаж обладнання Цінова пропозиція
Послуги з охорони. Вказати розмір щомісячної абонементної плати з кнопкою термінового виклику та без неї Цінова пропозиція
Алгоритм дій охоронної компанії під час виклику Цінова пропозиція
Безготівковий розрахунок Цінова пропозиція
Закупівля товарів здійснюється без ПДВ Цінова пропозиція

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
право на здійснення підприємницької діяльності Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

 

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція, рахунку-фактури, офіційного листа, іншої форми, прайс-листа тощо;
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
  3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками Чобля Андрій Леонідович, завідувач складу

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

69035, м.Запоріжжя, вул.Рекордна, буд.26, офіс 307,

Тел./факс: (061) 212 78 76

Або на електронну пошту [email protected]

До 31 березня 2017 року до 17:00 (включно)

 

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінової пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.


Останні публікації цього розділу:

Онлайн-курс “Тренерська майстерність. Базовий рівень”

Відкритий тендер на постачання обладнання (Ноутбук, Мікрохвильова піч)

Тендер на проведення заходів для розробки Стратегічного плану ГО "SaveDnipro" на 2024-2027 роки

Консультант/ка з адміністрування ХАБу м. Дніпро

Тендер. Закупівля послуг з питань підвищення організаційної спроможності організації

Тендер на вибір організації з надання послуг з розробки дизайну, створення візуального супроводу та запису серії лекцій (відео-продакшн) з міжнародного гуманітарного права та міжнародного кримінального права для українських суддів