Конкурс на місцеву закупівлю ігор і іграшок в рамках проекту: «Надання послуг з мінімізації ризиків ГЗН, запобігання та реагування на них у Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ziryanova

tender_ntylth9-300x225
Конкурс на місцеву закупівлю ігор і іграшок в рамках проекту: «Надання послуг з мінімізації ризиків ГЗН, запобігання та реагування на них у Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF

Тендерна пропозиція Іграшки

24.06.2025 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на місцеву закупівлю ігор і іграшок в рамках проекту: «Надання послуг з мінімізації ризиків ГЗН, запобігання та реагування на них у Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF.

Опис позицій до закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг:

Назва: Обрання постачальника ігор і іграшок

 

Надати Цінову пропозицію, згідно Додатку 1 до 02.07.2025 року на електронну адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте «Закупівля_ігри та іграшки».

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

До 15.07.2025 р. (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: Укладення договору з постачальником за результатами закупівлі та належне виконання поставки відповідно до умов договору.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших технічних  характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Відпуск товарів без ПДВ.

Цінова пропозиція.

4.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

м. Полтава, пров. братів Шеметів 17 а

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної Цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення Цінової пропозиції учасника:

  1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Ціновій пропозиції несе учасник.
  3. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати подання тендерної пропозиції, що має бути зазначено у самій пропозиції

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Зирянова Катерина Геннадіївна, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-А.

Моб. 0960309323.

e-mail: [email protected]

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17-А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«02» липня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Тендерна закупівля продуктів харчування

Тендер на закупівлю з надання комплексу логістичних послуг у межах проєкту «ВІСТА ЗБРУЧА. Спадщина старого кордону» (ПРОДОВЖЕНО)

Оголошення про проведення конкурсу на закупівлю послуг повного страхового покриття для двох вантажних автомобілів

Тендер на закупівлю послуги з організації заходу - Молодіжного обміну

Тендер на послуги з організації та проведення дводенного пітчдею

Відкритий тендер: поточний ремонт санвузла на першому поверсі в Дашавському ліцеї Стрийської міської ради