Конкурс для молодих графічних дизайнерів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


кавер
Конкурс для молодих графічних дизайнерів

Стартував всеукраїнський конкурс молодих дизайнерів MTI Upgrade

 Група компаній МТІ спільно з провідними українськими  креативними агенціями розпочала конкурс з розробки свого нового логотипу серед молодих графічних дизайнерів віком від 16 до 25 років. Проект MTI Upgrade надає можливість початківцям – талановитим школярам, студентам профільних факультетів вишів й працюючим дизайнерам – створити потужний кейс для свого портфоліо та увійти в історію великого бізнесу.

 «Рік тому народилась ідея оновити логотип Групи компаній MTI, який ми не змінювали десь протягом 15 років. Зараз дуже швидко розвивається світ, технології та бізнес-процеси. Візуально компанії теж змінюються. Нам важливо побачити себе очима молоді та одночасно надати їй можливості реалізувати себе, вийти на новий професійний рівень та отримати експертизу від креативних агенцій», – зазначив на тематичному прес-заході президент Групи компаній MTI Володимир Цой. 

Дизайн-макети проекту логотипу MTI Group будуть прийматися на конкурс з 11 вересня по 11 жовтня 2019 року. Після цього кращі роботи обиратиме журі, до складу якого входять:

Володимир Цой, президент Групи компаній MTI

Юлія Коломоєць, директорка Департаменту корпоративних комунікацій MTI Груп

Олександр Вісіч, співзасновник Клубу соціально-відповідального бізнесу

Валерія Толочина, директорка з маркетингу INTERTOP

Марія Волошина, керуюча директорка Kiev Fashion Institute

Арсеній Фещенко, product designer додатка Bird

Костянтин Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine

Юрій Горбачевський, креативний директор комунікаційної групи TWIGA Ukraine

Кожна робота, яка відповідає усім критеріям технічного та конкурсного завдань, отримає зворотній зв’язок у вигляді деталізованої оцінки та порад від членів журі. Переможець отримає грошову винагороду у розмірі 25 000 грн. Також три призера зможуть пройти місячне оплачуване стажування в Групі компаній MTI, а ще три – отримають сертифікати на покупки в мережі магазинів INTERTOP.

Важливо, що у ході проведення конкурсу члени журі мають право запрошувати учасників до співпраці у власних творчих проектах, поза процедурою проведення конкурсу.

Інформація про правила участі у конкурсі розміщено на офіційному сайті: https://mtigroup.ua/upgradea_DSC0191

a_DSC0167


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень