IFES оголошує тендер на розробку креативного дизайну та проведення інформаційно-просвітницької кампанії у цифрових медіа

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kateryna Makhova

ТЕНДЕР
IFES оголошує тендер на розробку креативного дизайну та проведення інформаційно-просвітницької кампанії у цифрових медіа

Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) буде реалізовувати двомісячну інформаційно-просвітницьку кампанію через поєднання цифрових медіа та зовнішньої реклами. У зв’язку з цим,  IFES Україна шукає постачальника послуг, який розробить рекламну кампанію та буде відповідати за цифрові медіа у реалізації інформаційно-просвітницької ініціативи задля сприяння участі виборців в парламентських виборах 2019 року. Постачальник послуг повинен бути неупередженим і аполітичним.

Цільова аудиторія медіа кампанії включає виборців віком 18-35 років, в основному – молодих людей, що голосують вперше (включаючи студентів), мобільні групи громадян (включаючи внутрішньо переміщені особи, трудові мігранти), етнічні меншини, жінки та люди з інвалідністю.

Цільова аудиторія рекламної кампанії включає молодих людей, що голосують вперше (включаючи студентів), усіх виборців на день голосування, а також мобільні групи громадян (включаючи внутрішньо переміщених осіб та трудових мігрантів).

Період проведення кампанії: з 26 червня 2019 року по 31 серпня 2019 року.

ОБСЯГ РОБІТ:

Креативний дизайн:

  • Адаптувати єдиний креативний стиль зовнішньої реклами для інформаційно-просвітницької кампанії напередодні парламентських виборів (стиль був попередньо розроблений для президентських виборів і буде представлений IFES для його адаптації);
  • Розробити варіанти креативних рішень для білбордів з інформацією про вибори, освітніми та мобілізаційними повідомленнями, а також візуалізацією для кожної цільової групи, включаючи:
  1. Молоді люди, що голосують вперше;
  2. Усі виборці на день голосування;
  3. Мобільні групи громадян, включно з внутрішньо переміщеними особами та трудовими мігрантами.
  • Провести експрес-тестування адаптованого єдиного креативного стилю, освітніх повідомлень для різних цільових груп, а також зразків візуалізації для інформаційно-просвітницької кампанії.

Цифрові та соціальні медіа:

  • Створити та розмістити рекламу у пошуковій системі Google (для охоплення попиту та інтересу);
  • Створити і розмістити текстову та графічну рекламу Google на сторінках інформаційно-просвітницької кампанії у соціальних медіа та на її рекламних роликах;
  • Створити і розмістити соціальну рекламу у Facebook, YouTube, Instagram і Twitter (з метою ініціювати діалог і розповсюдити освітні повідомлення);
  • Створити і розмістити рекламні банери HI та Std, адаптовані для перегляду зі стаціонарних комп’ютерів і мобільних пристроїв (для підвищення обізнаності та обміну позитивними історіями);
  • Створити і розмістити мінімум 5 відеороликів для реклами через Outstream, Facebook і YouTube (для підвищення обізнаності та обміну позитивними історіями);
  • Спільне з IFES управління сторінками кампанії у соціальних медіа, включаючи написання одного посту в день у період з 26 червня по 31 липня 2019 року, а також 2 постів на тиждень у період з 1 серпня по 31 серпня 2019 року;
  • Копірайтинг та створення плану розміщення контенту на сторінках кампанії у соціальних медіа.

Аналіз зворотного зв’язку:

  • Відстеження бесід, що стосуються тематики інформаційно-просвітницької кампанії, конкретних тем, ключових слів та фраз;
  • Аналіз контенту та тенденцій навколо цих бесід шляхом моніторингу соціальних мереж;
  • Збір інформації з цих бесід відносно напрямків інформаційно-просвітницької кампанії з метою покращення комунікації та донесення інформації до цільових аудиторій;
  • Використання інформації для створення контенту для кожної цільової аудиторії;
  • Пошук трендів для контенту, увага до вразливих моментів та пошук відповідних фраз для кампанії;
  • Розкриття інформації отриманої з  соціальних даних з метою використання стратегій кампанії на наступних виборах;
  • Використання здобутих знань для прийняття стратегічних рішень, що базуються на фактичних даних відносно шляхів подальшого розгортання кампанії;
  • Генерування нових ідей, розробка більш змістовної та впливової кампанії для наступного виборчого циклу.

Моніторинг:

Моніторинг та відстеження показників успішності інформаційно-просвітницької кампанії, а саме:

  • Рекламні показники та взаємодія з аудиторією;
  • Перегляди відеореклами;
  • Вподобання соціальної реклами / кількість фоловерів;
  • Частота реклами;
  • Охоплена аудиторія;
  • Щотижневі та щомісячні звіти про діяльність у соціальних медіа.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ:

  • Адаптований до парламентських виборів єдиний креативний стиль інформаційно-просвітницької кампанії;
  • Мінімум три варіанти креативних рішень (включно з повідомленнями та візуалізацією) для кожної цільової групи: а) молоді люди, що голосують вперше; б) усі виборці на день голосування; в) мобільні групи громадян, включно з внутрішньо переміщеними особами та трудовими мігрантами;
  • Звіт з рекомендаціями за результатами експрес-тестувань адаптованого єдиного креативного стилю, індивідуальних повідомлень для різних цільових груп, а також зразків візуалізації для інформаційно-просвітницької кампанії;
  • План розміщення контенту, затверджений IFES;
  • Щотижневі та щомісячні звіти з моніторингу, що передбачають:

- кількість рекламних показів та взаємодія з аудиторією;
- кількість опублікованих відео та їх переглядів;
- кількість вподобань /фоловерів;
- частота опублікованих оголошень;
- кількість залученої аудиторії;
- рекомендації з новими ідеями для майбутніх інформаційно-просвітницьких кампаній.

ВИМОГИ ДО ПОТЕНЦІЙНИХ ПІДРЯДНИКІВ:

  • Мінімум 3 роки досвіду роботи в Україні, досвід роботи з міжнародними організаціями є плюсом;
  • Можливість виконання роботи в обмежені часові строки та з дотриманням дедлайнів;
  • Знання у сфері виборів та просвіти виборців є перевагою;
  • Вміння надавати творчі візуальні рішення для різних цільових аудиторій;
  • Наявність різноманітного і переконливого портфоліо.

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ ПОСЛУГ ПОВИННА МІСТИТИ НАСТУПНЕ:

  • Ім’я контактної особи, адреса електронної пошти та номер телефону для полегшення зв’язку між IFES та потенційним підрядником.
  • Короткий опис компанії, включаючи:
  1. Повне юридичне ім’я та адреса юридичної особи або фізичної особи-підприємця, від імені якої відправлена пропозиція і з якою буде укладатись договір на надання послуг;
  2. Свідоцтво реєстрації, свідоцтво платника податків, банківські реквізити;
  3. Повне ім’я законного представника (президента або керуючого директора) постачальника (не застосовується для фізичних осіб);
  4. Рік початку бізнесу;
  • Докази досвіду роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, вкажіть щонайменше 3х попередніх клієнтів із зазначенням повної контактної інформації  (ім’я контактної особи, посада, e-mail та номер телефону);
  • Технічна пропозиція, що повинна включати:
  1. Методологія використання соціальних мереж та цифрових медіа для залучення 5 млн індивідуальних IP адрес на різних платформах;
  2. Перелік інструментів моніторингу та отримання зворотного зв’язку;
  3. Пояснення механізмів того, як інформаційно-просвітницька кампанія досягне визначених цільових аудиторій;
  • Цінова пропозиція, що повинна включати:
  1. ціна за адаптацію єдиного креативного стилю, розробку креативних рішень та їх експрес тестування;
  2. ціна за проведення медіа кампанії із залучення 5 млн індивідуальних IP адрес на різних платформах;
  • Принаймні 3 приклади ведення рекламних кампаній в соціальних та цифрових медіа;
  • Принаймні 3 приклади створених креативних стилів.

 

Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Маховій на адресу ([email protected]) з обов’язковою копією на Максима Паламарчука ([email protected]) до 20 червня 2019 року. Тема електронного листа повинна містити назву «Тендерна пропозиція_ Рекламна та медіа кампанія». Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.

 

IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. IFES звільняється від податку на додану вартість (ПДВ) в рамках проектів, що фінансуються USAID.


Останні публікації цього розділу:

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі техніки

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі обладнання для системи відеоспостереження м. Приморськ Запорізької області

Комунікація під час кризи. Набір на медіатренінги

Конкурс цінових пропозицій на виконання робіт із виготовлення та встановлення МАФ для велосипедистів на території Івано-Франківської області

Конкурс проектних пропозицій на проведення дослідження щодо впливу наслідків коронавірусної інфекції COVID-19 в Україні

Молодь запрошують взяти участь у глобальній програмі Upshift Online