Грантовий конкурс: Розробка та впровадження ефективної навчально-інформаційної кампанії для побутових споживачів газу з урахуванням нових умов газового ринку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Smailikova Anna

FB_gran14b
Грантовий конкурс: Розробка та впровадження ефективної навчально-інформаційної кампанії для побутових споживачів газу з урахуванням нових умов газового ринку

USAID Проєкт енергетичної безпеки оголошує грантовий конкурс на тему “Розробка та впровадження ефективної навчально-інформаційної кампанії для побутових споживачів газу з урахуванням нових умов газового ринку”.

ОЧІКУВАНИЙ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ
8 місяців

Дата запиту: 25 серпня, 2020

Дата публікації Додатку №1: 13 жовтня, 2020

Кінцева дата та час подання заяв: 31 жовтня, 2020 (23:59 за київським часом)

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
Вся територія України, за винятком територій непідконтрольних Уряду України

МЕТА
Основною метою цього Запиту є розробка та впровадження інформаційної кампанії, орієнтованої на побутових споживачів по всій Україні та спрямованої на підготовку до переходу на новий та відкритий ринок газу.

Успішний Заявник повинен:

Успішний претендент розробить та впровадить інформаційні та освітні заходи для підвищення обізнаності про зміни, що відбуваються, і що вони означатимуть для побутових споживачів газу. Теми повинні включати очікувані ризики, а також огляд прав споживача після відкриття газового ринку. Виклики та переваги в довгостроковій перспективі повинні бути чітко сформульовані, з метою зменшення ризику паніки в подальшому, цього можна досягти шляхом спілкування та порозуміння.

Успішна кампанія повинна підвищити рівень поінформованості більшості населення та розвіяти міфи стосовно механізму зміни постачальників, поінформувати про те, на що слід звертати увагу при виборі постачальника з урахуванням його угод та їх умов, а також про необхідність чітко розуміти, що відбувається у випадках відключення, припинення постачання, про питання обслуговування, несплати, розуміння особливостей рахунків на газ, накопичення боргів, роль та функції постачальника останньої надії, ризики несплати, способи пошуку постачальників, тощо.

До запуску кампанію слід повністю узгодити з проектом ПЕБ, також очікується співпраця з Міністерством енергетики, відповідними регіональними органами влади та постачальниками газу та відповідних послуг.

Запропоновані заходи повинні складатися з етапів (кожен слід узгоджувати з ПЕБ для забезпечення загальної відповідності політиці ПЕБ), включаючи, але не обмежуючись наступним:

Розробка цілісної і комплексної інформаційної кампанії, яка передбачає наступні етапи:

• Проектування: цей етап повинен базуватися на стислому описі цільових аудиторій/споживчих груп, включаючи приватні домогосподарства, багатоквартирні будинки, вразливих клієнтів, тощо, поточні виклики та цільову поведінку, а також загальні комунікаційні завдання.

• Розробка концепції: на цьому етапі слід зосередитися на розсилці повідомлень, креативній розробці та визначенні оптимального/ найефективнішого пакету комунікаційних каналів, у тому числі, засобів масової інформації, соціальних медіа та реклами, шляхів безпосередніх контактів із споживачами. Інформаційні повідомлення та стратегія їх розповсюдження мають бути ув’язані для забезпечення скоординованого характеру інформаційної кампанії по всіх каналах зв’язку.

• Тестування (опціонально, враховуючі часові обмеження): тестування на невеличкій цільовій аудиторії для забезпечення чіткості, актуальності та ефективності інформаційних повідомлень. Коригування змісту/способу передачі повідомлень можна здійснити на основі зворотного зв’язку під час цього етапу.

• Виробництво: розробка матеріалів інформаційної кампанії (сюди входить друк, написання сценаріїв, зйомка сюжетів, редагування, запис та он-лайн матеріали для телебачення, Інтернету та радіо). По всіх каналах зв’язку матеріали повинні відповідати концепції, нести узгоджені повідомлення та мати єдиний вигляд.

• Впровадження: розповсюдження повідомлень згідно з запланованими заходами.

• Оцінка: визначення ефективності повідомлень під час кампанії і, при необхідності, внесення змін для максимізації впливу.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Результати проведеного опитування свідчать, що принаймні 60% побутових споживачів газу поінформовані про основні умови газового ринку.

Більше деталей: https://energysecurityua.org/ua/granti/vidkriti-konkursi/rozrobka-ta-vprovadzhennya-efektivnoyi-navchalno-informaczijnoyi-kampaniyi-dlya-pobutovih-spozhivachiv-gazu-z-urahuvannyam-novih-umov-gazovogo-rinku/ 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля програмного забезпечення комп’ютерної діагностики для інтерпретації рентгенівських знімків грудної клітки

Тендер на закупівлю офісних контейнерів

Східний Варіант оголошує набір на Школу журналістики рішень для медійників з прифронтових територій

Запит на отримання цінової пропозиції на швидкозбірні споруди під склад

Тендер: надання послуг з організації заходу

Надання послуг з організації заходу