ГО “ДЕСПРО” оголошує конкурс про проведення процедури закупівлі послуг із логістичного супроводу заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
despro

42540313_538071263290253_5569538840118427648_n
ГО “ДЕСПРО” оголошує конкурс про проведення процедури закупівлі послуг із логістичного супроводу заходів

Громадська організація “ДЕСПРО” (далі – Замовник) в рамках виконання проекту “Програма місцевого системного розвитку”, який фінансується проектом USAID “Підтримка аграрного і сільського розвитку”, оголошує тендер на закупівлю послуг із логістичного супроводу тренінгів та робочих груп в 6 областях України: Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Харківській та Херсонській.

Метою проекту є розвиток спроможності ОТГ здійснювати управління земельними  ресурсами в межах територіальних громад та залучати інвестиції на основі партисипативного лідерства й державно-приватного партнерства. 

Для виконання цієї мети заплановано ряд навчальних тренінгів (10-15 осіб),  а також проведення засідань робочих груп (по 20 осіб) у кожній із 6 областей.

Планується проведення щонайменше 13 тренінгів, а також щонайменше по 3 засідання робочих груп у кожній області. За результатами тендеру буде підписана угода терміном не менше ніж 10 місяців. 

З даною метою Замовник шукає партнера, який надаватиме послуги з логістичного супроводу зазначених вище заходів, а саме організації харчування та кава-пауз учасникам. 

КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ: 

1. Лист-звернення про участь у тендері (у довільній формі) з підписом відповідальної особи;
2. Перелік корпоративних клієнтів, а також листи-відгуки (за наявності);
3. Перелік та кількість проведених заходів у 2017-2018 роках;
4. Сканкопія Статуту і витягу з протоколу про призначення керівника (для юридичних осіб) або Свідоцтво про реєстрацію фізичної особи-підприємця;
5. Витяг з ЄДР з видами діяльності (бажано 82.30)

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Для фінансового звітування за проведені заходи Виконавець повинен надавати копії первинної документації про розрахунки з третіми сторонами, а саме: рахунок від закладів харчування, платіжне доручення чи документ про оплату, акт виконання робіт між закладом харчування та Виконавцем, рахунок та/або видаткова накладна на закупівлю продуктів харчування, прайс-листи на харчування (кава-паузи, обіди), меню. 

Даний перелік не є вичерпним, вимоги до первинної документації можуть змінюватися залежно від специфіки заходів. 

Заявки мають бути складені у відповідності до Технічного завдання (Додаток 1) та надіслані до 7 листопада 2018 року, 00:00 в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою “Тендер на закупівлю послуг з логітичного супроводу заходів”.

Оголошення результатів – не пізніше 15 листопада 2018 р.

У разі виникнення запитань звертайтесь за номером + 38067 548 50 55 або електронною поштою [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з організації заходу

Консультант/ка з медіа-підтримки відеоролика

Запит цінових пропозицій на постачання ПЗ ArcGIS, ноутбуків та серверів / RFQ for the supply of ArcGIS, laptops and servers

Конкурс на послуги реклами в Meta (Instagram, Facebook)

Запит на надання цінових пропозицій на постачання обладнання для розширення сфери акредитації калібрувальної лабораторії

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі робіт щодо ремонту приміщення для розміщення Закарпатського обласного центру психосоціальної підтримки населення, що постраждало від війни