Другий етап тендеру на вироблення брендованої продукції (уточнення)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Anastasiia Dereko

ТЕНДЕР
Другий етап тендеру на вироблення брендованої продукції (уточнення)

Громадська спілка «Українська мережа за права дитини» (далі – ГС «УМПД»), код ЄДРПОУ 40211870, оголошує другий етап тендеру з уточнення результатів тендеру за окремими позиціями та закупівлі брендованої продукції для реалізації проекту*.

Проект “Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді” впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Німецького уряду та Німецького банку розвитку (KfW).

У Консорціум на чолі із Українською мережею за права дитини входять такі неурядові організації:  Маріупольська спілка молоді, Надія і житло для дітей, Партнерство «Кожній дитині», СОС Дитячі Містечка та Соціальна синергія. 

Вимоги до виконання послуги:

Виготовлення брендованих матеріалів із забезпеченням:

- дотримання правил використання та розміщення логотипів усіх організацій, та логотипу Проекту

- дотримання правил використання корпоративних кольорів кожної організації

- відповідності обов’язковим вимогам якості та безпеки, передбаченими для товару даного роду чинним законодавством України. 

- дотримання специфікації / опису матеріалів.

Перелік та кількість брендованих матеріалів, які необхідно буде виготовити:

1) Ручки – 4 063 шт.

Корпус: пластик.

Форма корпусу: кругла, без бокових ребер що дозволяє розміщення трьох логотипів

Діаметр – корпусу до 1 см

Автоматичний механізм.

Виробник: Schneider або еквівалент

Колір ручки: Білий

Колір чорнила: Синій

Друк логотипів – 4

Нанесення – з обох сторін, повнокольоровий друк

2) USB флешки – 700 шт.

Колір корпусу: Білий

Форма корпусу дозволяє розміщення трьох логотипів

Обсяг пам’яті: не менше 8 Гб

Друк: з обох сторін

Друк логотипів – 4

Повнокольоровий друк

3) Блокноти – 4 043 шт.

Повнокольоровий друк – з обох сторін (передня і задня підкладки)

Формат А5, 48 сторінок

Блок друку — друк логотипів в ч/б

Папір для блоку — білий офсет 80 г / кв.м

Пружина: біла

Розташування пружини: по короткій стороні (148 мм)

Упаковка: у пачки, стандартна

 

До участі в тендері запрошуються:

- фізичні особи-підприємці;

- юридичні особи, організації.

Умови доставки:

Доставка проводиться силами і засобами Постачальника
Необхідно, щоб постачальник розробив «сигнальний примірник», з яким буде звірятися якість партії виготовлених матеріалів
Кожен макет у нанесеному вигляді повинен бути узгоджений з Замовником та відповідати специфікації.
Кожна партія товару повинна мати відповідні супровідні документи та сертифікати якості

Дата доставки: не пізніше 30 вересня 2019 року

Місце доставки: м. Київ, вул. Пушкінська, 36, 3-й поверх

Склад тендерної пропозиції:

Тендерна пропозиція має надаватись у формі технічної та цінової пропозиції
Перелік документів, які Заявники повинні надати надати до тендерної пропозиції:

  • Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (Дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, email, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печать);
  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ);
  • Копія Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витяги з реєстрів платників ПДВ та/або платників єдиного податку;
  • Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);
  • Фінансова звітність за останні два роки діяльності компанії.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:

  • Для того, щоб взяти участь у тендері, отримати специфікації і детальну інформацію, а також надати свої пропозиції, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу: [email protected], ставлячи у копію [email protected]
  • До тендерної пропозиції повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність, крім ФОП). та надсилатись в електронному вигляді на [email protected], ставлячи у копію [email protected]
  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  • До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерним комітетом допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  • Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків (ціна брутто).
  • Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну адресу [email protected]

Комерційні пропозиції просимо надати:

- до 16:00 год. 18 вересня 2019 року.

Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:

- о 16:30 год. 18 вересня 2019 року

Методика обрання переможця тендеру.

Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Тендерним комітетом відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій тендерним комітетом обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною, та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 (п’яти) календарних днів, наступних за останнім днем приймання тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 2 календарні дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам тендеру електронною поштою.

 

*Юридична назва проекту «Соціальна інфраструктура для внутрішньо-переміщених родин»


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з організації заходу

Консультант/ка з медіа-підтримки відеоролика

Запит цінових пропозицій на постачання ПЗ ArcGIS, ноутбуків та серверів / RFQ for the supply of ArcGIS, laptops and servers

Конкурс на послуги реклами в Meta (Instagram, Facebook)

Запит на надання цінових пропозицій на постачання обладнання для розширення сфери акредитації калібрувальної лабораторії

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі робіт щодо ремонту приміщення для розміщення Закарпатського обласного центру психосоціальної підтримки населення, що постраждало від війни