Громадська організація «Media Development Foundation» пропонує молодим журналістам реєструватися на програму онлайн-менторства Journalism Exchange Program, щоб покращити власні навички та місяць попрацювати з досвідченими професіоналами.
Journalism Exchange Program − це можливість пройти стажування у найкращих українських редакціях, а також попрацювати з менторами, які мають велику експертизу у різних напрямках журналістики.
Що стажери отримають на програмі онлайн-менторства:
- онлайн-стажування; термін – місяць (з 1 березня до 1 квітня);
- допомогу, підтримку й фідбек від професійних медійників;
- якісне і ефективне онлайн-навчання, яке передбачає роботу з реальними кейсами під наглядом і з допомогою компетентного ментора, конкретні знання і навички, які допоможуть стати більш професійними у своїй сфері.
Тетяна Гордієнко, засновниця й головна редакторка медіа про медіа The Lede. Робота з Тетяною стане шансом познайомитися та поспілкуватися із редакторами тих видань, які роблять хорошу та якісну журналістику, а також прокачати навички creative writing.
Дмитро Тужанський, аналітик та політичний оглядач з Центральної Європи, має досвід співпраці з провідними українськими та іноземними медіа (The New York Times, Le Monde, The Nikkei, Spiegel, ARD). Дмитро розкаже чому міжнародна журналістика в Україні – це завжди new sexy, а також які специфічні компетенції необхідні для того, аби бути ефективним та успішним у цій сфері.
Тетяна Козирєва, розслідувачка, у фокусі якої такі теми, як корупція та відмивання грошей серед ділової еліти Америки, України та Росії. На стажуванні Тетяна розкаже, як працювати з базами даних, оцінювати ризики і застрахувати себе й редакцію від тиску великого бізнесу, а також поділиться інформацією про участь у міжнародних журналістських розслідуваннях на прикладі проєкту FinCEN Files.
Олексій Набожняк, засновник консалтингу для підприємців, юридичних компаній і власників бізнесу Exper.Tips, старший викладач Могилянської школи журналістики. Олексій розкаже про окремі галузі економіки, навчить користуватися реєстрами, урядовими та комерційними базами даних і працювати з експертами.
Ярослав Кобзар, керівник відділу спецпроєктів у Babel. Ярослав спеціалізується на великих спецпроєктах та нативній рекламі, він навчить, як відрізняти хороший проєкт від поганого, пітчити свою ідею замовникові, розраховувати маржинальність проєкту та відділу продажів, а також як приводити бачення замовника та редакції до спільного знаменника.