Конкурс на місцеву закупівлю на вибір постачальника офісних меблів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
VOLNA

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

 (далі – „Запит”) 

Благодійна організація «Благодійний фонд «ВОЛНА» оголошує конкурс на місцеву закупівлю на вибір постачальника офісних меблів

Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення роботи офісу проекту «Зменшення тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції через створення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики та лікування туберкульозу і його резистентних форм, розширення доказової профілактики, діагностики та лікування ВІЛ-інфекції, та створення стійких та життєздатних систем охорони здоров’я».

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг

 

Назва

Кількість

Додаткова інформація

1

- Стіл комп’ютерний 1,2 Х 0,7 Х 0,74Н з тумбою

 

3 шт

 

Окремо потрібно зазначити вартість доставки по м. Київ та вартість зборки меблів.

 

2

- Шафа з дверцями 700 Х 350 Х 2140Н

 

2 шт

 

3

- Стілець офісний ISO

6 шт


 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

Протягом 2018 року

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Стіл комп’ютерний 1,2 Х 0,7 Х 0,74Н з тумбою                                        

Цінова пропозиція, Додаток 1 до Цінової пропозиції

Шафа з дверцями 700 Х 350 Х 2140Н

Цінова пропозиція, Додаток 1 до Цінової пропозиції

Стілець офісний ISO

Цінова пропозиція, Додаток 1 до Цінової пропозиції

Безготівковий розрахунок

Цінова пропозиція

 

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності

Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування  та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php )
  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

м .Київ, вул.. Будівельників 21/9 оф. 2, подання сканкопій заявок на e-mail:

[email protected]

до 27 лютого 2018 року  до 17.00 (включно).

 

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

 

Додаток 1 до Цінової пропозиції

 

Назва

Кількість

шт.

Вартість (грн./зазначити без ПДВ чи з ПДВ)

1.

Стіл комп’ютерний 1,2 Х 0,7 Х 0,74Н з тумбою                                        

3 шт.

 

2.

Шафа з дверцями 700 Х 350 Х 2140Н

2 шт.

 

3.

Стілець офісний ISO

6 шт.

 

 


Останні публікації цього розділу:

Онлайн-курси, навчальний візит до Швеції та конкурс грантів - Старт проєкту CAFU

Відбір організації для збору даних щодо впровадження нових/недостатньо поширених лікарських засобів та медичних виробів з профілактики ВГС серед ЛВІН

Конкурс на послуги перевезення вантажів автомобільним транспортом (Дніпропетровська, Запорізька обл)

Послуги Digital Assessment Implementer (Eurasia Foundation)

Тендер на закупівлю комп’ютерного обладнання

Тендер на закупівлю меблевих виробів