Аналіз цінових пропозицій (укладання рамкового договору) матеріалів для облаштування центрів, адаптованих до потреб ромських спільнот після проведення їх аудиту безпеки на предмет попередження випадкам ГЗН в ході реалізації Проекту

Зафіксувати у Google календарі!


tender_ntylth7
Аналіз цінових пропозицій (укладання рамкового договору) матеріалів для облаштування центрів, адаптованих до потреб ромських спільнот після проведення їх аудиту безпеки на предмет попередження випадкам ГЗН в ході реалізації Проекту

 

 

ФОРМА. АНАЛІЗ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

 

                                                                                                                 17 червня 2025 року

 

Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках Проєкту за Угодою з Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ), запрошує постачальників подати цінові пропозиції на участь у закупівлі (укладання рамкового договору) матеріалів для облаштування центрів, адаптованих до потреб ромських спільнот після проведення їх аудиту безпеки на предмет попередження випадкам ГЗН в ході реалізації Проекту.

 

На закупівлю виноситься один лот (див. додаток 3).

Учасники мають право подати цінову пропозицію на лот в цілому.

 

Кінцевий термін подачі цінових пропозицій від Учасників до 16.00 години 09 липня 2025 року (за київським часом).

 

ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ

 

Постачальники надають свої пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», закупівля матеріалів, оголошення № UKR-2025-24» на електронну пошту Замовника: [email protected], або в запечатаному конверті, який забезпечує конфіденційність вмісту з вказаною назвою і номером закупівлі за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 26. Контактні особи Руснак Алена, Опаренко Олег, тел. +38 (050) 052-65-84.

 

Пропозиції складаються з:

  • Заповненої цінової пропозиції та специфікації (додатки 1 та 2);
  • Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);
  • Додатки до пропозиції:

- свідоцтво про реєстрацію;

- підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);

- банківські реквізити – довідка з банку;

- ліцензія на здійснення відповідного виду господарської діяльності (якщо вимагається);

- інформація про профіль діяльності учасника (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері), інформація про взаємодію з неурядовими організаціями.


Зверніть увагу:

  • усі ціни вказуються в українській гривні;
  • пропозиції Учасників надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника або в запечатаному конверті за вказаною вище адресою з усіма передбаченими цією документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цій документації;
  • важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями оголошення про закупівлю та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації пропозиції та Учасника;
  • перевага буде надаватися Учаснику, який запропонував найнижчу цінову пропозицію та яка відповідає технічним вимогам Замовника, вказаним в цьому оголошенні.

 

Запитання про надання додаткової інформації щодо цього оголошення повинні надсилатися на електронну пошту [email protected] або за вказаним номером телефону, але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.

 

Пропозиції, подані в іншому форматі та/або пізніше вважатимуться недійсними.

 

Цінові пропозиції з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 16.00 години 09 липня 2025 року.

 

Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 16.00 години 09 липня 2025 року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

Відомості про Учасника процедури закупівлі

Повне найменування (П.І.Б.) Учасника

 

Керівництво (ПІБ, посада)

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної

особи або РНОКПП фізичної особи

 

Юридична адреса

 

Фактична адреса

 

Тел.

 

Електронна адреса (адреса веб-сайту, за

наявності)

 

Інформація про строк чинності пропозиції  (не

менше 30 календарних днів)

 

Підпис/печатка

 

Я, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою цінову пропозицію відповідно до оголошення БФ «Вітри змін» № UKR-2025-24 від 17.06.2025 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Після вивчення оголошення зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

СПЕЦИФІКАЦІЯ

 

№ з/п

 Опис

 Одиниця    

   виміру

Кількість

Ціна за одиницю

  Загальна ціна

           
           
           
           
           
           

7.

         

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 3

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ

 

ЛОТ: укладання рамкового договору з постачальником матеріалів  для облаштування центрів, адаптованих до потреб ромських спільнот після проведення спеціалістами Замовника їх аудиту безпеки на предмет попередження випадкам ГЗН в ході реалізації Проекту.

 

Найменування, характеристики, кількість:

 

1.

 

Запропонувати (підтвердити готовність) укладання з Замовником рамкового договору, згідно якого Постачальник прийме на себе зобов’язання з постачання на відповідні запити Замовнику будівельних та витратних матеріалів (наприклад, посилені двері (міжкімнатні, вхідні), замки з посиленим замком, засуви, шпінгалети, LED світильники внутрішні, освітлення зовнішнього периметру, датчики руху, пожежні сповіщувачі + датчики руху, відеокамери спостереження, витратні матеріали – кабелі, кріплення, електрофурнітура тощо) та виконати необхідні роботи з монтажу.

 

Строк рамкового договору – 12 місяців.

 

Очікувана ціна договору – до 200 000 грн. 00 коп.

 

Форма оплати – безготівкова.

 

Постачальник приймає на себе зобов’язання при наданні послуг дотримуватись політик протидії сексуальній експлуатації та нарузі, дотримуватись принципів толерантності у взаєминах з національними меншинами.

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на навчання з англійської для команди ГО «Центр логістики розвитку громад»

Закупівля послуг з проведення моніторингу та оцінювання реалізації стратегій розвитку громад

Закупівля послуг з оновлення стратегії розвитку та розробки плану заходів для громад

Гранти на навчання і шлях до роботи: у Миколаєві стартувала нова програма підтримки студентів технічних спеціальностей

Зацікавленість у співпраці щодо дистанційно керованих машин для механічного очищення територій

Тендер (Термінові ремонтні роботи на підпірних стінах Будинку вчених в Одесі)