Аналіз цінових пропозицій (у закупівлі послуг по організації заходів з проведення двох триденних тренінгів для жінок – лідерок ромських спільнот в ході реалізації Проекту)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth
Аналіз цінових пропозицій (у закупівлі послуг по організації заходів з проведення двох триденних тренінгів для жінок – лідерок ромських спільнот в ході реалізації Проекту)

ФОРМА. АНАЛІЗ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

                                                                                                         17 червня 2025 року

Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках Проєкту за Угодою з Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ), запрошує постачальників подати цінові пропозиції на участь у закупівлі послуг по організації заходів з проведення двох триденних тренінгів для жінок – лідерок ромських спільнот в ході реалізації Проекту.

На закупівлю виноситься один лот (див. додаток 3).

Учасники мають право подати цінову пропозицію на лот в цілому.

Кінцевий термін подачі цінових пропозицій від Учасників до 15.00 години 23 червня 2025 року (за київським часом).

ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ

Постачальники надають свої пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», закупівля послуг з організації заходів з проведення тренінгів, оголошення № UKR-2025-27» на електронну пошту Замовника: [email protected], або в запечатаному конверті, який забезпечує конфіденційність вмісту з вказаною назвою і номером закупівлі за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 26. Контактні особи Руснак Алена, Опаренко Олег, тел. +38 (050) 052-65-84.

Пропозиції складаються з:

  • Заповненої цінової пропозиції та специфікації (додатки 1 та 2);
  • Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);
  • Додатки до пропозиції:

- свідоцтво про реєстрацію;

- підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);

- банківські реквізити – довідка з банку;

- ліцензія на здійснення відповідного виду господарської діяльності (якщо вимагається);

- інформація про профіль діяльності учасника (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері), інформація про взаємодію з неурядовими організаціями.

Зверніть увагу:

  • усі ціни вказуються в українській гривні;
  • пропозиції Учасників надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника або в запечатаному конверті за вказаною вище адресою з усіма передбаченими цією документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цій документації;
  • важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями оголошення про закупівлю та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації пропозиції та Учасника;
  • перевага буде надаватися Учаснику, який запропонував найнижчу цінову пропозицію та яка відповідає технічним вимогам Замовника, вказаним в цьому оголошенні.

Запитання про надання додаткової інформації щодо цього оголошення повинні надсилатися на електронну пошту [email protected] або за вказаним номером телефону, але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.

Пропозиції, подані в іншому форматі та/або пізніше вважатимуться недійсними.

Цінові пропозиції з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 15.00 години 23 червня 2025 року.

Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 15.00 год. 23 червня 2025 року.

 

Додаток 1

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

Відомості про Учасника процедури закупівлі

Повне найменування (П.І.Б.) Учасника

 

Керівництво (ПІБ, посада)

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної

особи або РНОКПП фізичної особи

 

Юридична адреса

 

Фактична адреса

 

Тел.

 

Електронна адреса (адреса веб-сайту, за

наявності)

 

Інформація про строк чинності пропозиції  (не

менше 30 календарних днів)

 

Підпис/печатка

 

 

Я, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою цінову пропозицію відповідно до оголошення БФ «Вітри змін» № UKR-2025-27 від 17.06.2025 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Після вивчення оголошення зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.

 

Додаток 2

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

СПЕЦИФІКАЦІЯ

№ з/п

 Опис

 Одиниця    

   виміру

Кількість

Ціна за одиницю

  Загальна ціна

           
           
           
           
           
           

7.

         

 

ВСЬОГО

 

 

 

Додаток № 3

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ

ЛОТ: організація проведення двох триденних тренінгів для 12 жінок – лідером ромських спільнот в ході реалізації Проекту.

Найменування, характеристики, кількість:

Організація проведення двох триденних тренінгів в м. Одесі для 12 жінок – лідерок ромських спільнот.

Строки проведення заходів: один захід наприкінці червня 2025 року та один захід в жовтні 2025 року.

Учасникам пропонується надати свої цінові пропозиції за надання послуги по організації проведення одного триденного тренінгу, а також окремо за проведення двох триденних тренінгів, виходячи з таких характеристик та вимог:

  • проживання для 12 учасниць та для 2 тренерів одного триденного тренінгу; проживання в готелі, не менше «3зірки», центральна частина міста Одеси, зручна транспортна розв’язка, наявність резервного електропостачання, наявність бомбосховища або найпростішого укриття на випадок оголошення повітряної тривоги;
  • для одного триденного тренінгу дворазове харчування протягом дня для 1 учасника (всього для 14 осіб), організація харчування в місці проживання та проведення тренінгу;
  • для одного триденного тренінгу організація кави-брейк 2 рази протягом дня, для 14 осіб;
  • конференц-зала для проведення одного триденного тренінгу виходячи з вказаної кількості учасників має бути оснащена відповідними меблями, світло та звуковим обладнанням, проектором, резервним енергопостачанням, конференц-зала має знаходитися в готелі проживання учасників тренінгу;
  • оплата гонорару 1 тренеру (всього 2 тренери) за 1 тренінг не більше 4900 грн.;
  • послуга перевезення (компенсація вартості проїзду учасників в обидва боки) учасників заходів та інші можливі поточні витрати (витратні канцелярські матеріали для учасників тренінгів – блокноти, ручки, олівці тощо).

Форма оплати – безготівкова.

Постачальник приймає на себе зобов’язання при наданні послуг дотримуватись політик протидії сексуальній експлуатації та нарузі, дотримуватись принципів толерантності у взаєминах з національними меншинами.

 

Ціна за 1 триденний тренінг  становить ___________ грн.

 

 

 

 

 

Ціна по лоту (за 2 триденних тренінги) становить ___________ грн.

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю стільців, стільців барних та безкаркасного крісла–мішку

Конкурс на надання послуг з координації проєкту

Тендер на закупівлю фліпчарта

Тендер на закупівлю комплекту камер відеоспостереження з технічним обладнанням

Тендер на закупівлю світлодіодного підвісного світильника (лінійного)

Тендер на навчання з англійської для команди ГО «Центр логістики розвитку громад»