2 хвиля конкурсу грантів “Адвокація заходів зі сприяння торгівлі та спрощення торговельних процедур в рамках проекту “Діалог зі сприяння торгівлі”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


лого - 2 хвиля
2 хвиля конкурсу грантів “Адвокація заходів зі сприяння торгівлі та спрощення торговельних процедур в рамках проекту “Діалог зі сприяння торгівлі”

Конкурс грантів (2 хвиля).

“Адвокація заходів зі сприяння торгівлі та спрощення торговельних процедур в рамках проекту “Діалог зі сприяння торгівлі”.
Кінцевий термін подання: 12.12.2016 р. – до 18.00.

Мета конкурсу: Покращення практики реалізації нормативно-правових актів пов’язаних із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності у т. ч. в контексті посилення транспарентності діяльності органів влади, через забезпечення участі широкого кола громадських організацій в адвокації питань, пов’язаних із сприянням та спрощенням процедур торгівлі, їх спроможності відстежувати, оцінювати вплив, корегувати та підтримувати відповідні реформи зокрема на місцевому рівні.
Максимальний розмір гранту (грн): 100 000
Кінцевий термін подання грантових заявок: 12.12.2016 р. – до 18.00

Інститут економічних досліджень та політичних консультацій

в рамках проекту “Діалог зі сприяння торгівлі”,
який фінансується Європейським Союзом,

ОГОЛОШУЄ ПРО ДРУГУ ХВИЛЮ КОНКУРСУ ГРАНТІВ
“Адвокація заходів зі сприяння торгівлі т
а спрощення торговельних процедур” 

Виходячи з розуміння актуальності і значення питань, пов’язаних із спрощенням процедур торгівлі та сприяння розвитку бізнесу, визнаючи роль участі громадськості у розробці і реалізації заходів зі сприяння торгівлі та керуючись намірами максимально сприяти залученню громадянського суспільства до діалогу з владою в сфері сприяння торгівлі, Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій прийнято рішення про оголошення другої хвилі конкурсу грантів з адвокації заходів зі сприяння торгівлі.

Роль, спроможність і вплив бізнес асоціацій у порівняні з попередніми роками сьогодні є вже визнаною – авторитетна позиція та професійність багатьох з них є чинником формування політики в сфері торгівлі, митної справи, податків та дерегуляції. Проте їх вплив на конкретні заходи впровадження державної політики в сфері сприяння торгівлі та спрощення процедур є недостатнім, зокрема на місцях.

У даному контексті доцільним є залучення більш широкого кола зацікавлених гравців, у тому числі громадських організацій для посилення зусиль та заходів підтримки шляхом здійснення адвокаційних кампаній з просування заходів зі сприяння торгівлі та спрощення торговельних процедур.

Здійснення даної адвокаційної кампанії має стати одним з інструментів впливу громадськості і підприємницького середовища для створення в країні більш сприятливих умов ведення зовнішньоекономічної діяльності та бізнес клімату в цілому.

Мета конкурсу – покращення практики реалізації нормативно-правових актів, пов’язаних із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності, у т. ч. в контексті посилення транспарентності діяльності органів влади, через забезпечення участі широкого кола громадських організацій в адвокації питань, пов’язаних із сприянням та спрощенням процедур торгівлі, їх спроможності відстежувати, оцінювати вплив, корегувати та підтримувати відповідні реформи зокрема на місцевому рівні.

Учасники конкурсу: До участі у конкурсі запрошуються громадські організації, які мають:

  • статус неприбутковості та офіційно зареєстровані в Україні упродовж 1 року;
  • спроможність впроваджувати грантові проекти та звітуватися за ними (включаючи фінансове звітування).
  • щонайменше річний досвід практичної роботи у сфері сприяння міжнародній торгівлі та спрощення процедур торгівлі.

Програма не надає грантів політичним партіям та релігійним громадам.

Пріоритети конкурсу

Адвокаційна кампанія може бути направлена як на місцевий так і національний рівень. Наступні теми адвокації є пропонованими і невичерпними:

  • вдосконалення роботи митниці за принципом “єдиного вікна” та “мовчазної згоди” на місцях;
  • прозорість роботи і забезпечення більшого передбачуваності митних та інших органів, які контролюють переміщення товару через кордону;
  • здійснення заходів щодо побудови і розвитку дієвих механізмів системного діалогу між приватним та публічним сектором з метою спільного вирішення проблем та реалізації заходів зі сприяння торгівлі;
  • опрацювання та просування практичних рекомендацій щодо вдосконалення ділової практики та культури взаємодії місцевих структур виконавчої влади та бізнесу;
  • просування більш широкого використання електронних засобів документообігу при здійсненні зовнішньоекономічних операцій, як одним із засобів спрощення процедур, який матиме позитивний вплив на збереження ресурсів та екології;
  • сприяння більшому залученню МСП до зовнішньоекономічної діяльності;
  • адвокація кращих практик запобігання корупції при здійсненні експортно-імпортних операцій на місцях.

Пропозиції учасників конкурсу можуть також охоплювати сферу дотримання Україною показників ОЕСР щодо політики сприяння торгівлі, окремих аспектів виконання Україною Угоди СОТ СПТ, відповідних Рекомендацій ЄЕК ООН.

В проектній пропозиції учасників конкурсу має бути передбачена комунікаційна складова, яка забезпечить прозорість взаємодії з цільовою аудиторією, сприятиме кращому усвідомленню всіма зацікавленими сторонами мети та результатів кампанії.

Результатом кампанії має стати посилення загальної спроможності залучених сторін до формування усвідомленого компетентного впливу зокрема, через проведення підсумкового круглого столу з метою опрацювання спільного документу (листа-звернення, позиційного матеріалу, плану дій, тощо) для передачі його на відповідний місцевий або національний рівень до органів влади з метою реагування та вжиття заходів. У документі має бути передбачено збереження права ГО та інших зацікавлених учасників здійснити у подальшому контроль виконання запропонованих та узгоджених з органами влади рішень.

Результатом кампанії має стати позитивна реакція та конкретні дії відповідних органів влади щодо врегулювання проблемних питань (їх внесення до плану дій, програм роботи органів із визначенням терміну виконання, за можливості).

Інші суттєві умови

Максимальний розмір гранту – 100 000 гривень.

Максимальна тривалість проектів – 6 місяців, але в будь-якому разі проект має завершитись до 31.08.2017 року.

Останній термін подання проектів – 12.12.2016 р. – до 18.00.

Зверніть будь-ласка увагу на інструкцію про проведення конкурсу, аплікаційну форму, бюджет проекту й стандартну грантову угоду, методологію оцінки грантових заявок та критерії прийнятності, з якими ви можете ознайомитись за наступним лінком!

Проектні пропозиції з додатками слід надсилати на адресу [email protected]. Додатки до проектної пропозиції мають бути додані у форматі .doc, .xls або .pdf.

Подані на конкурс матеріали не рецензуються. Про результати розгляду кожної проектної пропозиції буде повідомлено електронною поштою.

Рішення про підтримку або відхилення грантової заявки схвалюється колегіально Грантовою комісією з числа експертів Інституту економічних досліджень та політичних консультацій. Тендерна комісія залишає за собою право надати заявнику вимоги щодо доопрацювання грантової заявки.

Остаточне рішення щодо грантової заявки оскарженню не підлягає.

Причини відмови в підтримці грантових заявок не повідомляються.

Зверніть увагу, що консультації щодо оформлення грантових заявок не надаються телефоном. У разі виникнення додаткових запитань, листи будь ласка надсилайте на електронну адресу [email protected].

Контакти:
Проект «Діалог зі сприяння торгівлі»
Олена Рубанік, асистент проекту, [email protected]
Костянтин Михайличенко, грантовий менеджер, [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з розвитку лідерства та ефективної адвокації

Надання послуг перевезень

Пошук учасників на довгостроковий волонтерський проєкт в Італії

Конкурс на закупівлю посуду та кухонного приладдя для департаменту освіти адміністрації Індустріального району м. Харкова

Тендер на закупівлю технологічних контейнерів

Постачальник оренди автомобіля з водієм для виконання заходів