Поведінкові зміни українців: чому вони виникають і як їх використовувати? — Кирило Скікевич

Яка користь для країни та суспільства, якщо бренди братимуть участь у соціальних та культурних трансформаціях? Чи потрібно це? Чи цікаво це? 

Чому зараз Україна є наче тим полотном, що рветься в усіх точках? Як можуть бренди вбудуватися у цю розірвану тканину та допомогти зшити її?

Про це на лекції “Поведінкові зміни українців: чому вони виникають і як їх використовувати?” під час форуму Shkala розповів Кирило Скікевич, керівник Die Kulturtrager. 

 30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Кирило Скікевич про точки розриву у суспільстві та як бренди можуть їх «зшити»

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

Інфосесії для конкурсу ЄС: механізм розвитку громадянського суспільства

Психотипи українців: як знайти ключ до своєї аудиторії — Євгенія Близнюк

Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова

Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко

Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями

Як комунікувати чутливі теми заради соціальних змін