USAID/OTI Українська Ініціатива з Підвищення Впевненості шукає здібних кандидатів на посаду Бізнес-аналітика

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

вакансія
USAID/OTI Українська Ініціатива з Підвищення Впевненості шукає здібних кандидатів на посаду Бізнес-аналітика

Кімонікс Інтернешнл, компанія, що надає консультаційні послуги у сфері міжнародного розвитку та реалізує Проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) “Українська ініціатива з підвищення впевненості” (UCBI), шукає кандидатів для заповнення 4 вакансій Бізнес-аналітика у Харкові.

Проект USAID “Українська ініціатива з підвищення впевненості” (UCBI) доповнює постійні зусилля USAID спрямовані на забезпечення стабільності та процвітання України. Програма надає оперативну, гнучку, короткострокову допомогу українським партнерам з метою підтримки успішного, мирного переходу країни до демократичного режиму управління та згуртованості громади в умовах конфлікту на сході України.

Загальні цілі програми:

  • Зміцнення здатності незахищених місцевих громад справлятися з напруженістю, спричиненою конфліктом у східній Україні;
  • Зміцнення конструктивної співпраці між владними структурами та громадянами вразливих громад; і
  • Зміцнення відпорності громадян до впливу упередженої та інформації, яка сіє розбрат.

UCBI працює з місцевими та іноземними партнерами над підвищенням ефективності адміністративних послуг, подоланням корупції та відновленням довіри до державних інституцій. Проект допомагатиме у створенні сучасного Центру Адміністративних Послуг (ЦАП) у Харкові, який надаватиме громадянам і бізнесу щораз більшу кількість нових і покращених адміністративних послуг. Бізнес-аналітик допомагатиме реформувати адміністративні послуги шляхом впровадження принципу “єдиного дозвільного центру”, спрощення процедур, розробки електронних послуг і забезпечення процесу відкритого та справедливого працевлаштування.

Тривалість роботи: 8 місяців, починаючи з середини або кінця вересня 2016 року.

Місце роботи: Харків.

Посадові обов’язки:

Під керівництвом і безпосереднім наглядом Координатора Проекту та UCBI Бізнес-аналітик надаватиме підтримку у впровадженні до процесу надання державних послуг новітніх технологій і розробці концепції розвитку державних послуг у Харківській області, розробці та впровадженні інструментів для нових послуг, управлінні проектом розробки програмного забезпечення та плануванні апаратної та мережевої інфраструктури, а також організації зустрічей із зацікавленими сторонами (громадськими організаціями, банками, ІТ-компаніями, урядовими установами, тощо). Конкретні завдання та обов’язки будуть наступними:

  • Проведення комплексного аналізу чинного законодавства у сфері державних послуг і моніторинг впроваджених змін до законодавства.
  • Розробка концептуальних прототипів і моделей процедур надання державних послуг.
  • Надання рекомендацій щодо вирішення виявлених проблем і розробки удосконалених процедур.
  • Розробка нових рішень шляхом аналізу процедурних вимог, побудови діаграм і схем процесу, вивчення можливостей системи, написання специфікацій.
  • Удосконалення систем шляхом вивчення існуючої практики, проектування змін.
  • Визначення проектних вимог шляхом ідентифікації елементів, етапів і контрольних показників реалізації проекту.
  • Визначення оперативних завдань шляхом вивчення бізнес-процесів; збір інформації, оцінка форматів і вимог до результатів.
  • Надання довідок користувачам шляхом написання та ведення документації користувача, надання технічної підтримки та навчання користувачів.
  • Розвиток професійних і технічних знань шляхом відвідання навчальних семінарів; ознайомлення з публікаціями експертів; створення мережі особистих контактів; впровадження найбільш передових методів роботи інших суб’єктів; членство у професійних товариствах.

Кваліфікація

  • Кандидат повинен мати щонайменше диплом бакалавра з інформаційних технологій, математики, інженерії або іншу відповідну технічну освіту.
  • Досконале володіння комп’ютером і прикладними програмами Microsoft Office, зокрема, Word, Excel і Outlook. Вітається володіння PowerPoint.
  • Володіння або досвід роботи хоча б із однією із наступних програм: IDEF0, BPMN 1.2, ARIS, eEPC.
  • Вільне володіння українською та російською мови; бажане знання англійської мови.
  • Здатність швидко вчитися, розуміти та дотримуватися процесів і процедур, пов’язаних із реалізацією проекту.
  • Відмінні організаційні здібності.
  • Здатність працювати самостійно, зосередженість, організованість, уважність до деталей.
  • Уміння визначати пріоритети, працювати над кількома завданнями одночасно та дотримуватися термінів.
  • Хороші навички міжособистісного спілкування та гнучкість, відповідальність, чесність, уміння працювати в команді, самомотивація.
  • Відмінні навички усного та письмового спілкування.

ІНСТРУКЦІЇ:

Електронні заявки можна надсилати на адресу: [email protected] до 9 вересня 2016 р. У темі листа просимо зазначити посаду, на яку Ви подаєте свою кандидатуру (“BA-Kharkiv”), прикріпити до листа CV і супровідний лист, а також вказати імена та контактні деталі трьох (3) осіб, які можуть надати Вашу професійну або академічну характеристику (рекомендації). Телефонні консультації не надаються. Заявки розглядатимуться на регулярній основі, а відповідь отримають лише відібрані фіналісти. Зацікавленим потенційним кандидатам рекомендуємо ознайомитися зі сторінкою UCBI у Facebook.


Останні публікації цього розділу:

Оператор/-ка-помічник/-ця ІЦ НК ТЧХУ

Супервайзер(-ка) інформаційного центру

Фахівець\чиня з адміністративних питань та закупівель

Фахівець\чиня з супроводження діяльності та розвитку центрів

Фахівець\чиня з супроводження діяльності та розвитку активностей центрів

Менеджер\ка проєктів цифрової трансформації

  • Volodymyr Skipa

    IDEF0, BPMN – це не програми, а нотації.

  • Elena Petrova

    “Проект допомагатиме у створенні сучасного Центру Адміністративних Послуг (ЦАП) у Харкові, …допомагатиме реформувати адміністративні послуги шляхом впровадження принципу “єдиного дозвільного центру”,”
    В Харковы вже є ЦНАП, який діє за принципом “єдиного вікна”. Минулого року ми аналізували його роботу.
    Основна проблема в автоматизації процесів постачальників адміністративних послуг, в готовності ЦНАПів використовувати електронну ідентифікацію людини та авторизацію через BankID, наявності реєстру мешканців, клієнторієнтовності процесів.
    Ще проблема в наданні НЕадміністративних послуг. Ось там – все робиться “по-старинке”.
    Чи в межах цієї програми намагатися вирішити ці питання?
    Чи узгоджена ця програма з керівництвом ЦНАПів (точніше – з міськвиконкомом), якщо ні – чи плануэться така робота? (бізнес-аналітик самостійно тут безсилий :))