У Вінниці почала роботу Стартап Школа “Sikorsky Challenge”

6 лютого 2017 року розпочалась робота Стартап Школи «Sikorsky Challenge» міста Вінниці на базі Вінницького національного технічного університету. Перший етап навчання відбувається за унікальною ...

Додано:
striks

Школа
У Вінниці почала роботу Стартап Школа “Sikorsky Challenge”

6 лютого 2017 року розпочалась робота Стартап Школи «Sikorsky Challenge» міста Вінниці на базі Вінницького національного технічного університету. Перший етап навчання відбувається за унікальною програмою «Вступ до інноваційного підприємництва».

startup_vntu

Мета Школи – сприяти реалізації, впровадженню інноваційних, перспективних бізнес-ідей технічного спрямування в будь-якій галузі економіки та навчити слухачів започатковувати власну справу. Стартап Школа відбувається за підтримки Вінницької обласної державної адміністрації, Вінницької міської ради, компаній-партнерів Exadel, Epam, Delphi, Спільна справа, Конекс, ВТН, Astound Commerce, IncoreSoft. Цього року слухачами вінницької Стартап Школи стали 75 чоловік, які пройшли попередній конкурсний відбір.

Провідним викладачем Школи є міжнародний фахівець в галузі ведення ІТ-бізнесу Ігор Пеер – засновник і генеральний директор Open Innovation Incubator «Be Next IT», який проводить навчання за напрацьованою методикою, успішно апробованою в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», а також у Ізраїлі та Азербайджані.

У відкритті Школи взяли участь представники міської влади, зокрема заступник міського голови Владислав Скальський сказав, що радий черговий раз відвідати свою alma mater, Вінницький національний технічний університет, який вкотре підтверджує свій статус флагмана технічної освіти Подільського регіону. В умовах інтенсивного розвитку інформаційного суспільства ВНТУ пропонує нові технології підготовки фахівців, готових для розвитку стартап-проектів. Він зазначив, що подібні проекти запобігають відтоку розумних людей за кордон, запевнив, що адміністрація міста всіляко сприятиме впровадженню перспективних стартапів, побажав слухачам Школи цікавих ідей, успіхів, наполегливості та віри в себе.

Ректор ВНТУ професор Володимир Грабко розповів про важливість інноваційної складової в сучасній освіті, про створення екосистема Стартап Школи «Sikorsky Challenge» в університеті, що надає змогу студентам здобувати цінний досвід у розробці та впровадженні власних ідей, сприятиме підвищенню рівня освіти за всіма спеціальностями у Вінницькому національному технічному університеті.

Керівник Стартап Школи Костянтин Коваль відзначив: «Стартап Школа надає можливість для перетворення інновацій у стартап-проекти, які швидко та ефективно можуть бути впроваджені у виробництво. Тісна співпраця креативної молоді, досвідчених фахівців та бізнес-інвесторів створює унікальне середовище, в якому народжуються і розвиваються передові проекти. А застосування результатів наукових новацій та дозволять отримувати якісно нові результати, саме тому вдається реалізація стартап-проектів з значною доданою вартістю».

В ході вступного заняття Ігор Пеер презентував екосистему Стартап Школи «Sikorsky Challenge», розповів про базові принципи та особливості стартап-бізнесу; визначив основні відмінності стартапа від звичайного бізнесу. Було детально розглянуто і обговорено практику запуску стартап-проекта «Sliiider»

Заняття у Стартап Школі триватимуть до 16 червня 2017 р. та закінчиться відбором кращих стартап-проектів цього року, які одержать часткове фінансування для їх реалізації.

Скальський

Владислав Скальський

Пеер

Ігор Пеєр

Лектор

 

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили безкоштовні онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Відкриваємо шлях до майбутнього за допомогою "НАВІГАТОРА МАЙБУТНЬОГО"

Що думаєте про тему деінституціалізації?