Автопарк люксових позашляховиків Байковецької територіальної громади

У Байковецької сільської ради тепер з’явилась нова традиція — кожного року купляти собі нове авто представницького класу.Нагадаємо, що минулого року цим самоврядуванням з Тернопільщини був придбаний ...

1
Автопарк люксових позашляховиків Байковецької територіальної громади

У Байковецької сільської ради тепер з’явилась нова традиція — кожного року купляти собі нове авто представницького класу.

Нагадаємо, що минулого року цим самоврядуванням з Тернопільщини був придбаний люксовий позашляховик Hyundai SantaFe за 913 300 грн. Як тоді пояснив сільський голова Анатолій Кулик: “для потреб села”. Ну весь цей час тільки він ним і користувався). Тож мабуть Анатолій нерозривно асоціює себе з селом. Як в тому комуністичному гаслі: “Если я говорю Ленин – я подразумеваю партия! Если я говорю партия – я подразумеваю Ленин!”. В даному випадку перефразовуючи: “Якщо я кажу Кулик – я маю на увазі Байківці!..”, ну і навпаки.

Тоді в 2016р. закупівля здійснювалась ще по старій процедурі через сайт tender.me.gov.ua, а на сайті на той час нової системи Prozorro лише було виставлено інформацію про факт закупівлі. Перемогла тоді фірма ТОВ “Богдан-Авто Тернопіль” з пропозицією у 913 300грн. Авто було поставлено замовнику, проведено реєстрацію та видано державний номерний знак ВО3100АЕ.

Закупівля позашляховика Hyundai SantaFe Байковецькою територіальною громадою в 2016р.

Закупівля позашляховика Hyundai SantaFe Байковецькою територіальною громадою в 2016р.

У витязі з реєстру транспортних засобів МВС, отриманому через систему iGov.org.ua, йдеться про те, що дане авто перебуває у власності Байковецької сільської ради з липня 2016р.

 

Витяг з реєстру ТЗ Байковецькою сільської ради - Hyundai SantaFe

Незважаючи на те, що Hyundai SantaFe на даний час є найдорожчим автомобілем в Україні придбаним сільською радою, уже через півтора роки дане самоврядування виставило новий тендер на придбання ще одного, майже аналогічного за характеристиками та ціною автомобіля. Його виграла та ж сама фірма з пропозицією у 909 500грн.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-20-000227-c

Закупівля автомобіля Байковецькою територіальною громадою в 2017р. за 902500грн

Закупівля автомобіля Байковецькою територіальною громадою за 902500грн в ТОВ "Богдан-Авто Тернопіль" 2017р.

Ви можливо подумаєте – що після придбання скажімо власної карети швидкої допомоги, сучасних автобусів для громадського транспорту, снігоприбиральної техніки і тому подібного керівництво Байковецької громади може подбати і про свої потреби. То скажу, що нічого з вищепереліченого в цій громаді немає.

Швидка приїжджає з райцентру на виклик десь за годину і являє собою морально застарілий мікроавтобус ГАЗ “Буханка” без будь якого обладнання;
людей з села в Тернопіль і назад возять два не менш застарілі та банально іржаві автобуси ПАЗ;
а при снігових опадах на байковецьких дорогах краще не з’являтись, тому що посипати починають десь через 1-2 дні після опадів і обледеніння в зв’язку з відсутністю власної посипальної та снігоприбиральної техніки.

І при відсутності цих та інших елементарних суспільно необхідних речей, Байковецька сільська рада не придумала нічого кращого ніж купити…

..ні, не власну посипальну техніку напередодні зими, а уже другий елітний позашляховик.

Чому елітний — ну, по-першеЮ ціна у майже 40 тис $, по-друге заявлена необхідна комплектація авто досить красномовна.

Про комплектацію це окрема тема!) Завдяки системі публічних закупівель ProZorro ми можемо ознайомитись з тими обов’язковими вимогами до комплектації які висунула Байковецька об’єднана територіальна громада (ну ми вже знаємо — “кажучи Байковецька територіальна громада – ми маємо на увазі Анатолій Кулик”). Так от, що конче необхідного має бути в майбутньому автомобілі (уривки з додатку№3 тендерної документації https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-20-000227-c та наш коментар):

“Тип приводу — повнопривідний”

“Об’єм двигуна — не менше 2,15л”
{досить цікава та точна цифра, яка може бути прописаною під певну модель}

“Коробка передач — автоматична”
{це правильно, бо від частого перемикання передач можуть заболіти руки, а руки сільского голови треба берегти}

“Ходова частина — повинна забезпечувати підвищену прохідність в умовах відмінних від міських, наприклад у полі чи в лісі”
{долати кілометри знаменитого байковецького лісу, або просто на пікнічок в разі чого}

“Безпека руху та гальмування — антиблокувальна система гальмування ABS, електронне розподілення гальмівних зусиль EBD”
{про свою безпеку треба дбати! Бо по непосипаних байковецьких дорогах взимку без ABS ніяк. Будемо також сподіватись що і в іржавих автобусах ПАЗ, що возять людей сполученням Байківці-Тернопіль, також є ABS та EBD} 

Крім цього обов’зково повинні бути:

“Клімат контроль”
{комфорт понад усе! В байковецьких субтропіках це дійсно конче необхідна річ}

“Електро підігрів дзеркал заднього виду”
{ну щоб бачити обличча вдячних виборців що вітатимуть в слід проїжджаюче авто з сільським головою}

“Електро-складання дзеркал заднього виду”
{щоб ті ж виборці випадково не забрали собі частинку майна громади, коли авто залишать без нагляду}

“Круіз-контроль”
{долати сотні кілометрів між населеними пунктами Байковецької громади, по платному чотирисмуговому автобані, зручніше все таки з круіз-контролем}

“Електромеханічний підсилювач керма Електросклопідіймач”
{нагадаю — що руки голови треба берегти від перевтоми}

“Подушки безпеки — не менше 2
Бокові подушки безпеки — не менше 2”
{безпека голови сільського голови понад усе!}

“Додаткові подушки безпеки для колін водія”
{ви мабуть не знали, але коліна сільського голови не менш важлива річ ніж його руки) }
{попередні три пункти напевне на випадок якщо на непосипаній байковецькій дорозі ABS все таки не спрацює і авто з головою понесе до найближчого електро-стовба. Думають наперед}

Продовжимо

“Електро підготовка – …не менше 6 аудіо-динаміків”
{а хтось у нас виявляється меломан) }

“Перетворювач 12-220В”
{от так от зупинитись десь на 15 хвилин між Шляхтинцями і Курниками, витягти електрокипятильник, заварити собі чайку в кружці, і постояти подумати над тим що вже зроблено і що ще попереду}

“Підігрів передніх крісел та керма”
{ну вибачте, але зимою сідати в холодний автомобіль, навіть якщо він коштує майже 1 000 000, це неподобство якесь}

“Регулювання керма по висоті та глибині”
{комфорт, комфорт і ще раз комфорт!}

“Бортовий комп’ютер”
{я б краще зразу брав з бортовим штучним інтелектом навченим вигадувати корупційні схеми з комунальним майном) }

“Датчики: дощу, автоматичного увімкнення фар, рівня рідини склоомивача”
{ну вибачте, але рукою вмикати склоочисник, включати фари і стежити за рівнем склоомивача це вже удєл ніщебр…
..виборців короче. Ну і зрештою це трохи розвантажить думки сільського голови, щоб він міг більше направити їх на вирішення насущих проблем громади}

“Звукопоглинаюче переднє скло”
{а ось це насправді трохи дивно}

“Повнорозмірне запасне колесо”
{бо буде трохи встидно їхати на шиномонтаж через село на “костилі” (це така мініатюрна запаска), якщо десь на ідеально рівній ділянці байковецьої дороги раптом проб’ється колесо позашляховика}

 Вимоги до автомобіля від Байковецькою територіальної громади

Наголошуємо — це все обов’язкові вимоги до автомобіля висунуті в тендерній документації Байковецькою сільською радою і кожен такий пункт безумовно здорожчує авто на яке витрачають бюджетні кошти.

Поки що не відомо, яка саме марка і модель авто виграла тендер, але це точно не буде, наприклад, бюджетний позашляховик Renault Duster за 370 000грн, так як в цьому авто немає і половини з вищеперерахованих опцій для максимального комфорту. Хоч на таких автомобілях, як Duster, спокійнісінько їздять керівники скажімо польських ґмін чи французьких префектур з бюджетами, що в десятки і сотні разів перевищують бюджет Байковецької громади.

Але це звісно там. А в Україні, і тим більше в Байковецькій територіальній громаді, свої відмінні від решти цивілізованого світу погляди на розпорядження бюджетними коштами.

 


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

У Харкові облаштують школи в протирадіаційних укриттях

Які проблеми є найгострішими для мешканців звільнених територій? Презентовано результати дослідження

Програма USAID «Мріємо та діємо» організовує навчання для дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах

Понад 75 тисяч звернень. Юристи-волонтери з Кривого Рогу вже рік консультують ЗСУ, їхні родини та ВПО

Greencubator запускає навчання для майбутніх зелених підприємців

30 українських громад створять комунікаційні стратегії