Як креативно взаємодіяти зі своєю ЦА, або ігри, в які грають громадські активісти
Креативні методики часто залишаються поза увагою. Їхню роль, вплив та ефективність часто недооцінюють. Творчість можна ефективно використовувати у багатьох сферах життя, і громадський сектор – не ...
Додано:
Наталія Бурило
Креативні методики часто залишаються поза увагою. Їхню роль, вплив та ефективність часто недооцінюють. Творчість можна ефективно використовувати у багатьох сферах життя, і громадський сектор – не виняток. Якщо ви досі вважаєте, що громадськості потрібні лише сухий фактаж і чітко сплановані дії, я спробую показати вам широкий простір різноманітних форматів для корисних і приємних комунікацій з вашою цільовою аудиторією.
Вони об`єднують роботу з простором, інформацією та людьми:
– фланерство (планерство)
– інтервенції;
– форум-театр;
– фото-, відео-, аудіо- та письмова фіксація середовища;
– фото-, відео-, аудіо виставки;
– технології генерації ідей: брейнштормінг, метод асоціацій, методика Lousje, mind-maps, метод 6 капелюхів тощо.
Чому вони ефективні? Дігіталізація інформації спричиняє людський голод за активними офлайн-заходами, що б залучали їх до інтеграції з ініціативою, яку вони підтримують, водночас отримуючи від цього користь і задоволення.
Які ще переваги мають креативні методики взаємодії з громадськістю?
– ефективне залучення людей до дій, їхня активність і щира зацікавленість через легкість, ненапруженість атмосфери і цікавість методик;
– розвиток творчості, вивільнення свободи слів та дій – з цього виходить наступний пункт;
– велика вірогідність генерації нових оригінальних ідей, інновацій – нових життєздатних рішень;
– робота у команді, нетворкінг;
– ненав`язлива атмосфера та здатність говорити без драматизму навіть на серйозні теми.
Тож, шукайте й експериментуйте з розмаїттям творчих підходів взаємодії з громадськістю. Продуманий креатив робить дива. А всі ідеї вже у вашій голові – достатньо дати їм свободу.
/Фото – Козак-палац, м. Запоріжжя/